مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با رونالدو در مورد تعویض پیراهن حرفی نزدم و تنها در مورد خطایی که باعث اخراج میلاد سرلک شد حرف زدم.

شهاب زاهدی دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به تساوی سرخ‌پوشان برابر ملوان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی با ملوان با همه بازی‌های این فصل تفاوت داشت. اولین بار بود که ما واقعا حس می‌کردیم‌ مهمان هستیم. جا دارد من به تیم ملوان به خاطر هواداران خوبی که دارند، تبریک بگویم. من واقعا لذت بردم. شرایط بازی هم بسیار سخت بود و از حق نگذریم ملوان امسال قابل احترام است. آنها فشرده بازی می‌کردند و برنامه‌های تاکتیکی خوبی داشتند و در نهایت هم بازی ۰-۰ تمام شد.

او در ادامه با اشاره به شرایط سرخپوشان برای این مسابقه گفت: من نمی‌خواهم وارد مسائل دیگری شوم اما از روز قبل از بازی شرایط برای ما متفاوت بود. به انزلی رفتیم و با شرایطی که در هتل وجود داشت، در‌ نهایت بازی کردیم. در هر صورت فوتبال است و همه این اتفاقات غیرقابل قبول است، چون هواداران ما همیشه انتظار برد دارند.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: مسائلی بود که حل و فصل شد اما فقط یک بازی بود و فصل طولانی خواهد بود. درست است که باید از تک تک بازی‌ها نهایت استفاده را ببریم اما به نظرم با شرایطی که وجود داشت، یک امتیاز قابل قبول بود.

زاهدی درباره چمن استادیوم توضیح داد: قبل از بازی زمین را آب ندادند و یک‌باره وسط بازی روشن شد و بازی متوقف شد. خیلی عجیب بود. در‌ نیمه اول بیشتر از اینکه بازی در جریان باشد، اتفاقات را دنبال می‌کردیم. چمن هم زیاد مساعد نبود. در واقع زیبایی خودش را داشت و خوب به نظر می‌آمد اما راحت نبود. شما راحت نمی‌توانستی ما به توپ شوی و کارهایی را که می‌خواهی، انجام بدهی.

او در پاسخ به این سوال که چمن کدام استادیوم‌ها از شرایط خوبی برخوردار است، گفت: به نظر من در دو بازی اخیر شرایط زمین آزادی خوب بوده و زمینی هم که در آن با فولاد بازی کردیم، خوب بود.

زاهدی با اشاره به اتفاقات دیدار پرسپولیس مقابل النصر اضافه کرد:اصلا فکر می‌کنم دیگر تنها چیزی که مهم نبود، فوتبال بود. جریان بازی هم زیاد خوب پیش نرفت و ما یک بازی را در لیگ قهرمانان از دست دادیم اما ادامه می‌دهیم.

مهاجم پرسپولیس درباره صحبت‌هایی که با‌ رونالدو داشت، توضیح داد: شما حتی اگر به بادی لنگویج من و صحبت‌ها دقت کنید، متوجه می‌شوید که من کاملا درباره آن صحنه‌ای که میلاد سرلک پای رونالدو را زد و باعث شد کارت زرد دوم را بگیرد، صحبت می‌کنم.

او تاکید کرد: به نظر من آن صحنه اگر خطا هم بود، اصلا کارت نداشت اما زمانی که بین دو نیمه از زمین بیرون می‌رفتیم، رونالدو به داور گفت که اینها فقط مچ من را می‌زنند و این موضوع روی داور تاثیر گذاشت. جایی که ما ده نفره شدیم، کار سخت شد. تنها چیزی که درباره آن صحبت نشد، پیراهن بود.

زاهدی درباره موقعیتی در این بازی از دست داد، گفت: در آن صحنه پاس دادم، چون محمد صدایم کرد و با صدا بازی کردم و پا دادم. زاویه هم خیلی بسته شد. آن صحنه خیلی با گلی که النصر زد، مقایسه شد اما کلا شرایط موقعیتی که من داشتم، با گل النصر متفاوت بود. مقداری برایم عجیب بود اما اشکال ندارد.

وی در خصوص سنش گفت: نوزده سالگی در پرسپولیس بودم و الان ۲۸سال سن دارم. صغر سن هم ندارم.

زاهدی در مورد شرایطش در اولین دوره حضورش در جمع سرخپوشان توضیح داد: شرایط تیم در زمان مربیگری درخشان خوب نبود اما در دوره‌ای او سرمربی بود تیم نیاز به یک پوست‌اندازی بود و در بحران به سر می‌برد. بعد از آن پرسپولیس به دوران اوج خود بازگشت.

وی با اشاره به نحوه آمدنش به تیم اصلی تصریح کرد: در آن زمان اینگونه نبود که بازیکن از تیم پایه به تیم اصلی بیاید. من پیشنهادی از یک تیم لیگ برتری داشتم و به حسین عبدی که رییس آکادمی بود گفتم. در ۱۰ بازی گل‌های زیادی زدم و به تیم اصلی آمدم و پس از ده روز با تیم اصلی راهی تیم بزرگسالان شدم.

وی در مورد هدر دادن پنالتی در بازی مقابل قشقایی تاکید کرد: خیلی مقابل قشقایی خوب بازی کردم و این من را بیشتر اذیت می‌کند. در آن بازی بازیکنان تیم ملی حضور نداشتند و با ۱۳ ۱۴ بازیکن به شیراز رفتیم. مهدی شیری هم در آن بازی خیلی اذیتمان کرد. دروازه‌بان هم جلو آمد و پنالتی را گرفت. من بازیکن جوانی بودم و تجربه نداشتم و زمانی که توپ را دستم گرفتم نمی‌دانستم آن را کجا بکارم. در نهایت هم آن پنالتی خراب شد.

زاهدی در مورد اینکه در زمان حضورش در اوکراین جنگ بین روسیه و اوکراین اتفاق افتاد گفت: ما صبح بازی داشتم و همه چیز اوکی بود. من باید هشت صبح بیدار می‌شدم که به فرودگاه برویم و به بازی برسیم. من چون زود بیدار می‌شوم صبح ساعت ۶ و نیم بیدار شدم و دیدم در گروه همه دنبال پاسپورت‌شان هستند و یک جو متشنجی است. دیدم کلی میسکال دارم و وقتی جویای اخبار شدم، فهمیدم اصلا جنگ شده است و همه دنبال این هستند که بروند.

او ادامه داد: من هم به باشگاه رفتم و پاسپورتم را گرفتم. من حتی دو روز دیگر هم ماندم و فکر می‌کردم فضا آرام می‌شود اما دیدم اوضاع بدتر می‌شود و بعد از سه روز با قطار خارج شدم. شهری که بودیم نزدیک‌ترین شهر به روسیه بود و ۲۰ ساعت با قطار رفتم. یک شهر مرزی به اسم لووف رفتم و آن شهر به لهستان و مجارستان مرز دارد ولی مدیر برنامه‌ام گفت از مرز مجارستان و جایی که خیلی خلوت است خارج شو.

زاهدی در مورد بازی با پیکان و به ثمر رساندن سه گل در آن مسابقه تاکید کرد: من دبل و هت‌تریک زیاد داشتم. آن روز برای من فوق‌العاده بود و یادش همیشه برای من لبخند همراه دارد.

وی ادامه داد: همه بازیکنان ما با کیفیت هستند اما سروش رفیعی خیلی بازیکن خوبی است و زمانی هم که با من حرف می‌زنند با صحبت‌هایش کمک من می‌کند و کنار او احساس خوبی دارم.

مهاجم سرخپوشان در رابطه با اینکه پنالتی زن اول تیم گولسیانی است اما او مقابل پیکان پنالتی زد، گفت: راجع له این مسائل زیاد حرف نمی‌زنم. در آن صحنه من سمت سروش رفیعی رفتم و از او خواستم که پنالتی بزنم و زدم اما قطعا این موضوع به نظر تیم و بازیکنان بستگی دارد و اگر قرار باشد گئورگ پنالتی بزند چرا که نه؟

وی در مورد برنامه‌اش برای بعد از فوتبال گفت: در بیزینس موفق خواهم شد و به این موضوع علاقه دارم.بعد از فوتبال به مربیگری و کلا فوتبال فکر نمی‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)