مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به طور صمیمانه از این تیم جدا شد، گفت: من بیش از آن چه که دریافتی داشته باشم، به پرسپولیس پرداخت کردم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

شهاب زاهدی در خصوص حضور در جِی لیگ ژاپن اظهار داشت: اسم تیم من در ژاپن آویسپا فوکوئوکا است و مردم شهر فوکوئوکا بسیار مهربان هستند و از زمانی که من وارد ژاپن شده‌ام همیشه به من احترام گذاشته‌اند و برای آنها فرقی نمی‌کند که بازیکن هم ملیتی خودشان و یا خارجی باشد تحت هر شرایطی احترام می‌گذارند. هنوز در هتل هستم و حداقل تا ۱۲ روز دیگر هم باید در اینجا بمانم و پس از آن خانه جدیدم آماده خواهد شد.

او ادامه داد: من اولین بازیکن ایرانی حاضر در جِی لیگ ژاپن هستم و در اینجا کارها بسیار روی اصول و نظم پیش می‌رود و نمی‌توان هیچ کاری را بدون نظم انجام داد.

زاهدی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان پرسپولیس در ارتباط است یا خیر، گفت: با همه هم تیمی‌ها و افراد باشگاه ارتباط دارم و در مدت زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم همه به من لطف داشتند و همه با هم تلاش کردیم تا پرچم پرسپولیس بالا باشد. فکر می‌کنم در نیم فصل اول در جایگاهی که مستحق آن بودیم قرار گرفتیم و شرایط خوبی داشتیم.

زاهدی در رابطه با نحوه جدایی خود از پرسپولیس گفت: خیلی از کسانی که در رسانه‌ها فعالیت دارند دوست داشتند تا رابطه من با باشگاه و هواداران را خراب کنند. من از همان روز اولی که پیشنهاد دریافت کردم با مدیریت باشگاه در میان گذاشتم و اصلاً موضوعی نبود که یک دفعه رخ دهد. تا آخرین لحظه‌ای که پیراهن پرسپولیس را بر تن داشتم با جان و دل برای این تیم بازی کردم.

او در رابطه با میزان مبلغی که از انتقالش به باشگاه پرسپولیس رسیده است، گفت: من در فوتبال اصلاً مسائل مالی برایم اهمیت ندارد . زمانی که این پیشنهاد آمد فارغ از مسائل مالی با مدیریت باشگاه صحبت کردم و گفتم این پیشنهاد را دارم و آقای درویش صادقانه گفت درک می کنم ولی جدایی تو باید منافعی برای پرسپولیس داشته باشد. باتوجه به مبلغی که خودم پرداخت کردم و بخش زیادی بالغ بر ۷۰ درصد از قراردادم باقی مانده بود که کاملا بخشیدم و به علاوه مبلغی جداگانه بابت دریافت رضایت‌نامه به باشگاه پرسپولیس پرداخت کردم که در مجموع چیزی حدود ۳۰۰ هزار دلار می‌شد. من حدود دو برابر مبلغی که از ابتدای فصل از باشگاه دریافت کردم به باشگاه پرداخت کردم به علاوه 70 درصدی که بخشیدم که تقریبا 20 میلیارد می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)