مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این اردو روی مشکلاتی که در مسابقات داشتیم، کار کردیم. من شخصا احساس خوبی نسبت به نیم‌فصل دوم دارم.

شهاب زاهدی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: اردوی خوبی در امارات داشتیم. در این مقطع از فصل به چنین اردویی نیاز داشتیم.

وی درباره اثر این اردو روی تیم ادامه داد: در کل سفرهای تیمی و برپایی چنین اردوهایی همیشه به بهبود شرایط و تحکیم روابط دوستانه کمک می‌کند.

گلزن سرخپوشان درباره حضور در نیم فصل دوم با کادر فنی جدید خاطرنشان کرد: البته این کادر در نیم فصل نخست هم حضور داشتند. ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم همیشه بهترین فرم و تلاش خود را برای تیم و هواداران داشته باشیم. در اردو برای همین تلاش کردیم. اوایل اردو بود که به شکل رسمی مشخص شد با این کادر و آقای اوسمار ادامه می‌دهیم. روی مشکلاتی که در مسابقات داشتیم، کار کردیم. من شخصا احساس خوبی نسبت به نیم فصل دوم دارم. ضمن تشکر از آقا یحیی بابت همه زحماتی که در این چند سال برای پرسپولیس کشید و افتخاراتی که کسب کرد، برای اوسمار آرزوی موفقیت دارم و ما وظیفه داریم در خدمت تیم باشیم. امیدوارم روزهای خوبی در انتظارمان باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)