مهاجم سابق پرسپولیس گفت: «من حرف های زیادی برای گفتن دارم اما نه حالا، چون الان زمان خوبی برای حرف زدن درباره شان نیست.»

جام ورزشي؛ ایمون زاید که با هت تریک در دربی برای خودش نامی دست و پا کرد، این روزها با توجه به مصدومیتی که البته خودش تكذيب مي كند و كادر فني آن را ادعا مي كند، نمی تواند برای آلومینیوم به میدان برود. مهاجم ایرلندی بندری ها امیدوار است با بهبود مصدومیتش بتواند فرم گذشته اش برگردد و همان ایمون سابق که بوی گل می داد شود.

* خبری از ایمون نیست. نه مصاحبه و نه حضور در میدان. معلوم است کجایی؟
– من در بندر هستم. سرمربی آلومینیوم از همه بازیکنان خواسته است تا قبل از تمام شدن فصل مصاحبه نکنند، بنابراین من هم صبر می کنم و بعد از اتمام فصل درباره همه چیز صحبت می کنم. من هنوز بازیکن آلومینیوم هستم، بنابراین باید به آنها احترام بگذارم و تا آخر فصل در خدمت آلومینیوم هستم و هر کاری بخواهند انجام می دهم.

* یعنی در پایان فصل از این تیم جدا خواهی شد؟
– با توجه به شرایط حرف می زنم. من امیدوارم آلومینیوم در لیگ برتر بماند.

* وضعیت مصدومیتت در چه شرایطی است؟
– من مصدوم نیستم و تمریناتم را از ۴ یا ۵ هفته پیش شروع کرده ام. به نظرم کمی در مورد مصدومیتم اشتباه پیش آمد و مجبور شدم بیشتر از حد انتظار دور از میادین باشم.

* فصل بعد هم در ایران خواهی بود؟
– دوست دارم برای فصل بعد هم در لیگ ایران بمانم و برای بهترین تیم بازی کنم. برای اینکه اگر من در یک تیم خوب بازی کنم می توانم بهترین گلزن لیگ ایران بشوم. من احساس می کنم یک چیزهایی است که باید ثابت کنم. احساسم هنوز متعلق به پرسپولیس است. البته باید صبر کنم و ببینم آخر فصل چه می شود.

* پرسپولیس؟
– نمی دانم. یک تیم از ایرلند هم خواهان من است. در ایران هم پرسپولیس را که می دانی دوست دارم. به علی دایی علاقه داشتم از زمانی که او بازیکن و بهترین گلزن بود و حس می کنم او یک مربی خوب است. البته باید تا آخر فصل صبر کرد.

* تیم آلومینیوم چه می شود؟
– الان من به باشگاه آلومینیوم تعهد دارم و برای کمک به آلومینیوم هر کاری بتوانم انجام می دهم اگر سرمربی این تیم به من احتیاج داشته باشد. من آخر فصل درباره آلومینیوم حرف می زنم نه الان. من حرف های زیادی برای گفتن دارم اما نه حالا، چون الان زمان خوبی برای حرف زدن درباره شان نیست.
همه نيوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)