مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به حضور ایمن زاید در تركیب تیم لیبی در جام ملت های آفریقا، مشخص نیست از چه زمانی برای سرخپوشان بازی خواهد كرد.

باشگاه پرسپولیس دوم دی ماه خبر از عقد قرارداد با زاید داد. پس از آن این بازیكن از ایران خارج شد تا پس از گرفتن ITC (كارت بازی) و ویزای خود به ایران بازگردد.

امروز اعلام شد كارت بازی بهترین گلزن لیگ ایرلند برای حضور در پرسپولیس و سفر او به ایران در روز چهارشنبه صادر خواهد شد.

اگر این بازیكن چهارشنبه این هفته به ایران بیاید قطعا بازی روز پنجشنبه با ملوان را از دست خواهد داد و با توجه به اینكه او باید در تركیب تیم ملی لیبی در جام ملت های آفریقا نیز به میدان برود، پرسپولیس ممكن است بتواند فقط در بازی هفته نوزدهم با شاهین بوشهر از مهاجم جدید خود استفاده كند.

جام ملت های آفریقا در سال 2012 از اول بهمن ماه در دو كشور گابن و گینه استوایی آغاز می شود و تا بیست و سوم این ماه نیز ادامه خواهد داشت.

بنابراین زاید از بازی روز 26 دی ماه پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز در ایران حضور نخواهد داشت و پس از پایان جام ملت های آفریقا به سرخپوشان می پیوندد.

قرارداد پرسپولیس با این مهاجم شش ماهه است و با این شرایط و با توجه به اینكه لیگ برتر اردیبهشت ماه به پایان می رسد این بازیكن حدود سه ماه و نیم بازیكن این تیم خواهد بود.

ایمن زاید دو بار آقای گل لیگ فوتبال ایرلند شده است و سابقه انتخاب به عنوان بهترین بازیكن جوان و بهترین بازیكن فوتبال این كشور را نیز در كارنامه خود دارد.

این بازیكن چهار مرتبه هم پیراهن تیم ملی لیبی را بر تن كرده است. وی برای بازی در پرسپولیس قرارداد 85 هزار پوندی امضا کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)