خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم جدید تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: در تفکرات کادرفنی پرسپولیس جایی نداشتم و به همین دلیل جدا شدم.

شب گذشته ایمون زاید بازیکن ایرلندی-لیبیایی پس از توافق با جباری زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان به جمع زردپوشان هرمزگانی پیوست تا از دیدار با راه آهن با صلاحدید کادرفنی با شماره 12 راهی میدان شود.

 

ایمون زاید 29 ساله که سابقه بازی در تیم های دروگدا یونایتد، اسپورتینگ فینگال و دری سیتی ایرلند و پرسپولیس تهران را در کارنامه دارد، پس از حضور در ایران در دیدار آلومینیوم برابر فولاد به همراه زردپوشان هرمزگانی به شهر اهواز رفته بود، پس از بازگشت از اهواز، جهت امضای قرارداد خود با باشگاه آلومینیوم هرمزگان راهی هیئت فوتبال هرمزگان شد و قرارداد خود را تا پایان نیم فصل دوم لیگ برتر سال جاری به ثبت رساند.

 

این مهاجم که به دلیل به ثمر رساندن سه گل در دیدار برابر استقلال تهران به آقای هتریک مشهور است با توجه به ثبت قراردادش و صدور کارت بازی طی روزهای آینده می تواند زردپوشان هرمزگانی را در دیدار برابر راه آهن تهران با شماره 12 همراهی کند.

وی در زیر مصاحبه ای انجام داده که در زیر می خوانید:

 

* چی شد که به تیم آلومینیوم پیوستی؟

پس از آنکه فصل موفقی را با تیم پرسپولیس به پایان رساندم، در فصل جاری نتوانستم در تفکرات کادرفنی پرسپولیس جایی باز کنم و پس از توافق با مدیرعامل باشگاه از تیم پرسپولیس جدا شده و برای گذراندن تعطیلات کریسمس راهی کشور ایرلند شدم.

 

*در این مدت از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتی؟

بله در این مدت از کشورهای استرالیا و چند کشور عربی پیشنهاد داشتم که در نهایت آلومینیوم را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم.

*در این مدت شایعه از حضورت در تیم های امارتی به گوش می رسید!

بله، چند پیشنهاد جدی در این مدت به دستم رسیده بود که حتی پس از سفر به شهر دبی با یک تیم که در جایگاه مطلوبی در جدول رده بندی کشور امارات دارد، به توافق رسیدم اما پس از مشاهده بازی های این تیم در لیگ امارات حضور در لیگ این کشور را باعث افت فنی خود دیدم.

 

*چرا لیگ امارات را باعث افت فنی خود می بینی؟

به هیچ وجه نمی توان سطح فنی لیگ ایران را با کشورهای عربی برابر دانست و سطح فنی و بازیکنان لیگ ایران بسیار بالاتر از کشورهای منطقه است و این امر در بازگشتم به ایران و انتخاب تیم آلومینیوم بسیار موثر بود.

*برای شایعات اخیر مبنی بر حضور در تیم بن یاس امارات و حتی رد شدن در تست پزشکی یکی از تیم های اماراتی چه نظری داری؟

این صحبت ها به هیچ وجه صحت نداشته و من تنها مذاکراتی را با یکی از تیم های اماراتی داشتم که به هیچ وجه تیم بن یاس نبوده و این گفته تنها شایعه بوده و دلیل انصرافم از حضور در لیگ امارات سطح پایین فنی مسابقات فوتبال در این کشور بود.

 

*چی شد تیم آلومینیوم را برای ادامه فعالیتت انتخاب کردی؟

پس از حضور در دبی علاوه بر تیم های اماراتی با پیشنهاد تیم آلومینیوم مواجه شدم که پس از گفت و گو با جباری زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم و توافق بر سر مسائل گوناگون، به بندرعباس آمدم تا در تیم آلومینیوم توپ بزنم.

 

*از تیم آلومینیوم شناختی داشتی؟

بسیار کم اما زمانی که در نیم فصل نخست در مقطعی تیم آلومینیوم رتبه اش از تیم پرسپولیس بالاتر بود آن موقع نام تیم آلومینیوم برایم جالب شد و پس از دنبال کردن فیلم های این تیم دریافتم که به این تیم می توانم برای ماندن در لیگ برتر کمک کنم.

 

*چه هدفی را در پیوستن به تیم آلومینیوم دنبال می کنی؟

هدف نخستم در تیم آلومینیوم تلاش برای ماندن در لیگ برتر است و این مهم به طور قطع با تلاش کادرفنی و تمامی بازیکنان محقق می شود.

 

*شرایط تیم آلومینیوم را در حال حاضر چطور می بینی؟

از روز اول حضورم در اردوی تیم آلومینیوم با استقبال بسیار گرم بازیکنان و کادرفنی مواجه شدم و در همین یک روز که به بندرعباس آمده ام تمامی مردم با گرمی از من استقبال کرده که موجب خوشحالی و تعجبم شده است.

 

*دیدار برابر پرسپولیس 4 اسفندماه در بندرعباس برگزار می شود، در این بازی چه احساسی داری؟

درست است که دلم همواره برای تیم پرسپولیس می تپد اما در حال حاضر در تیم آلومینیوم توپ می زنم و هرکاری می کنم تا برای این تیم مثمرثمر واقع شوم و نخست به بازی برابر راه آهن و گلزنی در این دیدار فکر می کنم که امیدوارم با اعتماد کادرفنی این مهم دست پیدا کرده و در دیدار برابر راه آهن به میدان بروم.

 

*در پایان چه حرفی داری با هواداران آلومینیوم…

امیدوارم هواداران با حضور در تمامی بازی های آلومینیوم باعث بقای این تیم در لیگ برتر و صعود به رده های بالای جدول شود و من هم قول می دهم با انجام بازی های قابل قبول و گلزنی برای این تیم هرمزگانی باعث خوشحالی تمامی مردم شوم و خاطرات خوبم در ایران بار دیگر تکرار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)