مرجع خبری پرسپولیس : ایمون زاید که بار دیگر با زدن سه گل ثابت کرده که هت تریکش در داربی 74 اتفاقی نبوده، این روزها به مهاجم مورد اعتماد دنیزلی تبدیل شده و در عین حال انتظارها را از خودش بالاتر برده است. او می گوید از بازی کردن در پرسپولیس لذت می برد.

 

مهاجم لیبیایی پرسپولیس درباره دومین هت‌تریکش برای سرخپوشان، دعوت به تیم ملی لیبی و صدرنشینی‌اش در نظرسنجی سایت فیفا صحبت کرد.

 

• پرسپولیس در سومین بازی اش در لیگ قهرمانان آسیا میهمان الغرافه است. این بازی را چطور می‌بینی؟

فکر می‌کنم بازی سختی داریم. بازی قبلی‌مان مقابل الهلال هم واقعا سخت بود. با این حال ما تاکنون چند فیلم از بازی‌های الغرافه را دیده‌ایم. برای برد به قطر می‌رویم تا به صدرنشینی در جدول ادامه دهیم.

 

• اگر این بازی را هم ببرید تا حد زیادی صعود پرسپولیس به مرحله بعد قطعی است.

نمی‌توانیم به طور صد در صد این را بگوییم اما اگر این بازی را ببریم بدون شک جایگاه بسیار خوبی در جدول پیدا می‌کنیم. من هم امیدوارم که این بازی را ببریم. الغرافه از الشباب قوی‌تر است و بازی سخت‌تری در پیش داریم.

 

• و تو هم به دنبال سومین هت تریک برای پرسپولیس هستی.

(می‌خندد) باید ببینم چه می‌شود. به هر حال این اتفاقی است که افتاده. من در 6 بازی دو بار هت تریک کردم. دوست دارم به گلزنی ادامه دهم، اما مهم‌ترین چیز برد تیم است و زیاد اهمیتی ندارد که چه کسی گل می‌زند. اگر كريمي گل بزند و ما بازی را ببریم خیلی خوشحال می‌شوم و اگر با گلهای من بازی را ببریم بازهم خوشحال می‌شویم.

 

• بعد از دومین هت‌تریک، با چه واکنش‌هایی روبرو شدی؟

راستش بعد از اولین هت تریک که مقابل استقلال رخ داد، من می‌شنیدم که بعضی مردم می‌گویند این بازیکن خوب نیست. بعد از آن بازی دیگر گل نزده و این گلها را هم شانسی زده است. اما من بعد از آن بازی مصدوم شدم و در بازی‌های بعد توانستم مقابل نفت تهران گل بزنم. من از خودم مطمئنم. کار من گلزنی است. اگر هم‌تیمی‌هایم برایم موقعیت خوب گلزنی فراهم کنند به احتمال زیاد آن را گل می‌کنم. خیلی خوشحالم از اینکه در بازی مقابل الشباب 3 گل زدم و تیم هم بازی خوبی انجام داد. ثابت کردم که آن حرفها در مورد من اشتباه بوده است.

 

•بعد از این بازی تو به تیم ملی لیبی دعوت شدی.

بله. خیلی چیزهای پیچیده درباره تیم ملی است که هنوز با آنها آشنا نیستم. من قبل از این در بازی‌های دوستانه برای تیم ملی لیبی بازی کرده‌ام اما نمی‌دانم که فضای بازی‌های رسمی چگونه است چرا که فیفا و یوفا هنوز به طور واضح اعلام نکرده‌اند که می‌توانم در بازیهای رسمی برای لیبی به میدان بروم یا نه. ما باید دو بازی در ماه جون با توگو و کامرون انجام دهیم. باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد. البته فعلا فقط تمرکزم روی پرسپولیس است چرا که با این تیم قرارداد دارم و دوست دارم بهترین نمایشم را برای تیمم انجام دهم.

 

•بعد از مرگ قذافی و شرایط خاص سیاسی لیبی وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور چگونه بوده؟

مشکل خاصی نیست. ما می‌توانیم در کشور خودمان به میدان برویم. البته من مدتی است که به لیبی نرفته‌ام اما دوست دارم که برای تیم ملی بازی کنم.

 

•حتما خبر داری که الان در نظر سنجی سایت فیفا در رتبه اول هستی؟

نه! کدام نظرسنجی؟

 

• سایت فیفا پس از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یک نظر سنجی درباره اینکه کدام بازیکن بهترین گلزن این لیگ می شود گذاشته است که تو فعلا بالاتر از بازیکنانی مثل یرکوویچ در صدر هستی.

واقعا؟ این خیلی خوب است. من از این موضوع خبر نداشتم. واقعا باید از هواداران پرسپولیس تشکر کنم. آنها واقعا خوب هستند و به تیم خیلی کمک می‌کنند. حمایت آنها ما را به جلو می‌برد.

 

•به فصل بعد فکر کرده‌ای؟ می‌خواهی در پرسپولیس بمانی؟

باید به آن فکر کنم. واقعیت این است که هنوز به این موضوع فکر نکرده‌ام. فعلا روی کارم تمرکز دارم. سخت تمرین می‌کنم تا برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم. شنیده‌ام که چند تیم از امارات و قطر علاقه دارند مرا به خدمت بگیرند. اما من اینجا در پرسپولیس خیلی راحتم و از بازی در این تیم لذت می‌برم. ماه اول حضور در ایران برایم خیلی سخت بود اما کم کم به شرایط اینجا عادت کردم و هرچقدر بیشتر می‌مانم و در تیم بازی می‌کنم. بیشتر احساس می‌کنم که اینجا خانه خودم است. اگر پرسپولیس برای فصل بعد هم مرا بخواهد دوست دارم که در اینجا بمانم. هرچند در آن زمان باید پیشنهادهای دیگرم را هم مدنظر قرار دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)