خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آمادگی خوبی که دارم فقط منتظر اعتماد ژوزه برای حضور در ترکیب پرسپولیس در دقایق بیشتر هستم.

 

 

ایمون زاید  درباره آخرین شرایط خود اظهار داشت: بعد از اینکه به ایران برگشتم با ژوزه درباره آخرین وضعیت خودم حرف زدم و خوشبختانه طبق خواسته کادر فنی تا امروز تمرینات بسیار خوب و پرتلاشی را انجام داده ام.

وی افزود: با آمادگی که در چند روز گذشته از خودم دیدم فقط منتظر اعتماد مجدد ژوزه برای حضور در ترکیب پرسپولیس اینبار برای دقایق بیشتری هستم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

زاید تصریح کرد: بازی بسیار سختی را در برابر سپاهان داریم اما بچه ها همه با هم باید تلاش کنند تا دست پر به تهران برگردیم، درست است باید در خانه تیم خوب سپاهان به میدان برویم اما به هیچ عنوان از پیش بازنده نیستیم و اگر بچه ها از لحاظ روحی و روانی آماده باشند به یک نتیجه خوب می رسیم.

مهاجم پرسپولیس در پایان تاکید کرد: شاید در این بازی های سخت فرصت کمتری برای مهاجمان هر تیمی به دست آید. من سعی می کنم اگر در بازی به میدان رفتم و فرصت های خوبی به دست آوردم آنها را هرگز ساده از دست ندهم، پرسپولیس باید زودتر گذشته ها را فراموش و با یک برد، خیلی از مسایل را تغییر دهد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)