مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس شانس زیادی برای پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز متصور است.

 

مهاجم ایرلندی – لیبیایی پرسپولیس از انگیزه خود برای گلزنی مقابل تراکتورسازی و همچنین ادامه دادن نوار گلزنی هایش در لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان “آقای گل” این رقابت ها می گوید:

 

 

* بازی سختی مقابل تراکتورسازی دارید، فکر می کنی پرسپولیس بتواند از تبریز با 3 امتیاز برگردد؟

_ بازی هیجان انگیزی را پیش رو داریم. تراکتورسازی با انگیزه قهرمانی و رسیدن به صدر جدول بازی می کند ما هم با وضعیتی که در میانه جدول داریم برای اعاده حیثیت بازی می کنیم و امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم.

 

* اما بازی در تبریز مقابل 80 هزار تماشاگر تراکتورسازی آسان نیست.

_ همیشه بازی کردن مقابل تعداد زیادی تماشاگر برای من جالب است و شخصا برای بازی در ورزشگاه تبریز انگیزه زیادی دارم. بازی در ورزشگاه یادگار امام تجربه جدیدی است چرا که در همه ورزشگاه های ایران تعداد هواداران پرسپولیس از تیم رقیب بیشتر است اما در تبریز شرایط متفاوت است و همین موضوع انگیزه ما را بیشتر می کند.

 

* در بازی با سایپا حضور نداشتی و نبودنت شدیدا در ترکیب پرسپولیس احساس می شد.

_ همه چیز بستگی به نظر سرمربی تیم دارد و من اعتراضی نسبت به نیمکت نشینی ام در بازی مقابل سایپا ندارم.

 

* اما پرسپولیس باخت سنگینی را مقابل سایپا متحمل شد.

_ بازی با سایپا یک بازی عجیب برای ما بود و یک شکست تراژیک برایمان رقم خورد، روزی بدی را سپری کردیم چرا که 2 گل زود هنگام خوردیم و یک بازیکن ما اخراج شد تا شیرازه تیم در همان نیمه اول از هم بپاشد.

 

* مدتی است دیگر از هت تریک های تو خبری نیست، در بازی مقابل تراکتورسازی هت تریک می کنی؟

_ باور کنید من به فکر هت تریک کردن نیستم و فقط به برد پرسپولیس فکر می کنم.

 

* در مقابل الهلال چه کار می کنید؟

_ تصمیم دارم اگر در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرم حتما دروازه الهلال را باز کنم چون آقای گل لیگ قهرمانان آسیا هستم و انگیزه زیادی دارم تا با گلزنی در این مسابقه و پیروزی پرسپولیس به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)