پرسپولیس نیوز : مهاجم لیبیایی و پیشین پرسپولیس با تمجید از شخصیت مهدوی‌کیا گفت که این بازیکن می‌تواند در آینده الگوی بی‌نظیری برای بچه‌های ایرانی باشد.

ایمون زاید در مورد خداحافظی مهدی مهد‌وی‌کیا از میادین فوتبال، تجربه حضورش در کنار این بازیکن و دیدار فینال جام حذفی صحبت کرده که در ادامه می خوانید.

مهدوی‌کیا روز یکشنبه و در دیدار با سپاهان از فوتبال خداحافظی می‌کند، به  عنوان بازیکنی که مدتی کنار او بودی درباره این بازیکن چه نظری داری؟
مهدی یک جنتلمن واقعی، یک انسان خوب و یک بازیکن حرفه‌ای طراز اول است که همیشه با من ارتباط خوبی داشت. من هر وقت مشکل یا سوالی داشتم؛ می‌دانستم می‌توانم روی کمک مهدی حساب کنم.

درباره عملکرد فنی مهدوی‌کیا چه صحبتی داری؟
من زیاد در کنار او بازی نکردم اما اولین باری که در کنار هم حضور داشتیم توانستیم با هم باخت 2 بر صفر مقابل استقلال را با برد 3 بر 2 عوض کنیم. مهدی آن شب عالی بود و اگر ما استقلال را بردیم به خاطر کاپیتان بود. به نظر من در نیم فصل اول فصل جاری هم مهدوی‌کیا بهترین بازیکن پرسپولیس بود و گل‌های حساسی برای تیم به ثمر رساند.

مهدوی‌کیا را از چه زمانی می‌شناسی؟
یادم می‌آید زمانی که جوان تر بودم، مهدی در بازی ایران و ایرلند در سال 2002 به میدان رفت، همچنین دوران حضور مهدی را در بوندس لیگا به یاد دارم.

خیلی‌ها معتقدند او می‌تواند الگوی خوبی برای بازیکنان جوان باشد، تو هم این موضوع را قبول داری؟
بله، مهدی به خاطر شخصیت خوبی که دارد می‌تواند برای بچه‌هایی ایرانی که می‌خواهند در آینده فوتبالیست حرفه‌ای شوند الگوی بی نظیری باشد.

صحبتی با مهدوی‌کیا داری؟
می‌خواهم بگویم، مهدی! از تو ممنونم که همیشه برای من بهترین‌ها را خواستی. مهدوی‌کیا بهترین بازیکنی است که من در کنارش بازی کردم و یکی از بهترین انسان‌هایی است که تا به حال با آن برخورد داشتم. همیشه و همه جا برای کاپیتان آرزوی موفقیت دارم.

به نظر تو مهدوی‌کیا می‌تواند مربی خوبی باشد؟
حتما همین‌طور است، فکر می‌کنم مهدی مربی بزرگی شود چون استعداد این کار را دارد.

بگذریم، نظرت در مورد بازی پرسپولیس – سپاهان در فینال جام حذفی چیست؟
 به طور حتم شاهد بازی نزدیکی از دو تیم قدرتمند باشگاهی ایران خواهیم بود.

فکر می‌کنی کدام تیم برنده این بازی شود؟
 به نظرم سپاهان بهترین و حرفه‌ای‌ترین تیم باشگاهی ایران است ولی از طرفی اگر پرسپولیس بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد تیمی فوق‌العاده خطرناک و قدرتمند است که توانایی پیروزی در این بازی را دارد.

نتیجه بازی را پیش‌بینی می‌کنی؟
فقط همین را می‌گویم که فکر می‌کنم این بازی تنها یک گل خواهد داشت.

آیا پرسپولیس توانایی قهرمانی دارد؟
پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی در جام حذفی دارد فقط به این شرط که در اوج باشد و بهترین عملکردش را مقابل سپاهان به نمایش بگذارد.

نظرت در خصوص علی کریمی چیست؟
امیدوارم کریمی را در این بازی ببینم چون او بازیکنی است که می‌تواند پیروزی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد. کریمی بازیکن بزرگی است که می‌تواند در بازی بزرگی همچون این دیدار تاثیرگذار و برگ برنده تیمش باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)