مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز باورم نشده که هت‌تریک کردم و شاید فردا متوجه شوم که چه کار بزرگی انجام داد‌ه‌ام.

ایمون زاید پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کردی در این دیدار ۳ گل به ثمر برسانی، اظهار داشت: جو استادیوم بسیار عالی بود و از استقلال شناختی نداشتم هنوز باورم نمی‌شود که هت‌تریک کردم و شاید فردا متوجه شوم که چه کار بزرگی انجام دادم و این موضوع را بیشتر درک کنم.

وی ادامه داد: بازی عجیبی بود.ما تا ده دقیقه پایانی از حریف خود عقب بودیم اما خیلی خوب توانستیم به بازی بگردیم.همه چیز با شکوه و خوب بود مهم ۳ امتیاز این مسابقه بود که به آن رسیدیم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در دیدار قبلی ضعیف ظاهر شدی اما در این مسابقه ۳ گل به ثمر رساندی، گفت:‌ بازی گذشته اولین بازی من بود و خیلی سخت است که در مدت کوتاه با بازیکنان آشنا شوم. احتیاج به زمان دارم مطمئن باشید در دیدارهای آینده بهتر خواهم شد.

او در واکنش به این سوال که حالا به یک قهرمان در نزد هواداران پرسپولیس تبدیل شده ای گفت:از قبل چیزهای زیادی در مورد این بازی شنیده بودم اما فکر نمی کردم تا این حد باشد.هر چه زدم رفت توی گل و از این اتفاق خوشحالم.

او وقتی فهمید که دومین بازیکنی است که در دربی توانسته هت تریک کند این واکنش را نشان داد:واقعا؟نمیدانستم.از این اتفاق هم خوشحالم اما بیشتر به خاطر هواداران خوشحالم که شاد به خانه هایشان رفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)