مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم پرسپولیس گفت: نحوه اعتراض هواداران باید به صورت هو کردن یا سوت باشد.

 

محمد رضا زادمهر پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر کسر دو امتیاز از این تیم به دلیل اتفاقات رخ داده در مسابقه با داماش گفت:

 

باید در باشگاه جلساتی را برگزار کنیم و بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به این رای اعتراض خواهند کرد اظهار داشت: این موضوع پس از برگزاری جلسات در باشگاه مشخص می‌شود.

 

زادمهر تاکید کرد: نظر شخصی من این است که بازیکنان ما حرفه‌ای رفتار و به داور کمک کردند. حتی یکی از بازیکنان ما تشویق شد.

 

وی درباره اینکه کریمی گفت: دلیل تشویقش را نمی‌دادند گفت: باید دلیل این را از کمیته انضباطی بپرسید.

 

سرپرست تیم پرسپولیس تاکید کرد: توهین‌های هواداران برای هیچ کس قابل قبول نیست و کسی آن را تایید نمی‌کند. در همه جای دنیا اعتراض‌ها در قالب سوت زدن و هو کردن انجام می‌شود ولی گفتن الفاظ رکیک قابل قبول نیست. اعتراض باید به صورت هو کردن و سوت زدن باشد.

 

زادمهر ادامه داد: حکم کمیته انضباطی همان آمپول یا مسکن نیست که تزریق کنیم و همه چیز درست شود. این یک پروسه زمانبر است.

 

وی خاطرنشان کرد: ما به بازیکنانمان توصیه و آنها را توجیه کرده‌ایم که با داور کاری نداشته باشند. در بازی با الهلال در لیگ قهرمانان کمک داور چند مورد مشکوک را آفساید اعلام نکرد ولی بازیکنان ما اعتراض نکردند. ما حتی به آنها گفته‌ایم به داور دست  اتفاق رخ داد خارج از ارائه باشگاه.

 

سرپرست تیم پرسپولیس تاکید کرد: ما در زمین 3 امتیاز از دست داده‌ایم نمی‌دانم دیگر قضیه کسر 2 امتیاز چه بوده و از کجا آمده است. این در حالی است که داور را هم محروم کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)