دوشنبه 12 اسفند(17:56)

مرجع خبری پرسپولیس :  پزشك تيم پرسپوليس گفت: تمام شايعات پيرامون جدي بودن مصدوميت علي كريمي را تكذيب مي‌كنم و او تا چند روز ديگر مي‌تواند در تمرينات گروهي پرسپوليس شركت كند.

فريد زرينه پيرامون آخرين وضعيت مصدومان پرسپوليس گفت: شرايط بازيكنان خوشبختانه بسيار خوب است و ما امروز دوشبنه عليرضا محمد و حميدرضا علي عسگر را از ليست بازيكنان مصدوم تيم خارج كرديم.

وي گفت: همچنين ايوان پترويچ نيز تقريبا برطرف شده و او در تمرينات گروهي شركت مي‌كند البته حضور او در تركيب پرسپوليس براي ديدار با مقاومت سپاسي بستگي به نظر مربيان تيم دارد كه فكر مي‌كنم با توجه به تمرين نكردن او در روزهاي اخير اين مساله كمي بعيد به نظر مي‌رسد.

زرينه با تكذيب شايعاتي كه پيرامون جدي بودن مصدوميت علي كريمي در برخي مطبوعات ورزشي عنوان شده بود، گفت:

اين اخبار را تكذيب مي‌كنم چرا كه اصلا مصدوميت كريمي از ناحيه رگ سياتيك نيست. كريمي از ناحيه لگن دچار آسيب‌ديدگي شده بود كه مصدوميتش تقريبا برطرف شده و او به طور اختصاصي تمرين مي‌كند. پيش‌بيني مي‌كنم در چند روز آينده او بتواند در تمرينات گروهي شركت داشته و پس از آن در تركيب پرسپوليس حاضر شود.

پزشك پرسپوليس درباره روند مصدوميت بازيكنان اين تيم نيز توضيح داد: فكر نمي‌كنم مصدوميت بازيكنان ما بيش از ديگر تيم‌ها باشد، در حال حاضر بازيكنان اصلي و مصدوم ديگري هم در تيم‌هاي مختلف وجود دارند كه دوران آماده‌سازي خود را سپري مي‌كنند اما جايي بيان نمي‌شود يا اگر هم اخباري باشد كمرنگ‌تر از پرسپوليس است. من روند مصدوميت بازيكنان پرسپوليس را طبيعي ارزيابي مي‌كنم و معتقدم براي آماده‌سازي بازيكنان پس از مصدوميت فرصت لازم براي آنها قرار گيرد تا به سرعت بهبود يابند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)