پرسپولیس نیوز : حسین زرگر در حالی به عنوان داور مسابقه هفته بیست و هشتم پرسپولیس و نفت تهران انتخاب شد که سابقه اشتباه تاثیرگذار به ضرر پرسپولیس در هفته بیست و یکم را دارد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ در مسابقه هفته بیست و یکم پرسپولیس برابر سایپا که با اعتراضات متعدد مجید جلالی تحت تاثیر قرار گرفته بود زرگر با اخراج جری بنگستون پرسپولیس را 10 نفره کرد و در لحظات تلف شده بازی یک گل مشکوک از سایپا را قبول کرد تا بازی با تساوی دو تیم به پایان برسد.

در این لحظه مهاجمان سایپا در محوطه شش قدم به هوا پریدند و به شکل واضح با شارژ لوبانوف دروازه بان پرسپولیس توپ را وارد دروازه کردند که به گفته کارشناسان داوری گل باید مردود اعلام می شد.

پس از این مسابقه زرگر به عنوان گزینه اصلی قضاوت دربی 82 مطرح شد اما با بالا رفتن حساسیت بازی و متهم به استقلالی شدن این داور در رسانه ها کمیته داوران محسن ترکی را به عنوان داور انتخاب کرد اما با فاصله ای کم و دو هفته بعد این بار او به عنوان داور بازی پرسپولیس و نفت که تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت قهرمانی دارد انتخاب شده است.

باید دید زرگر در این بازی مانند مسابقات گذشته این فصل برای پرسپولیس اشتباهات تاثیرگذار خواهد داشت یا این بار مانع نتیجه گیری سرخپوشان نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)