مرجع خبری پرسپولیس : با تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس و موافقت دنیزلی، زرگر رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس شد.

مصدومیت بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل اول باعث شد مسئولان این باشگاه از وضعیت پزشکی تیم خود راضی نباشند. از همین رو با تصمیم آنها و موافقت دنیزلی، زرگر به عنوان رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس انتخاب و معرفی شد.

زرگر امروز پس از تمرین جلسه‌ای با بازیکنان داشت و وضعیت برخی از آنها را بررسی کرد.

همچنین گروه پزشکی باشگاه پرسپولیس در خصوص علی عسگر تشکیل جلسه داد و پس از تست این بازیکن اعلام کرد او برای حضور در تمرینات گروهی مشکلی ندارد. علی عسگر امروز هم پا به توپ شد.

حسین بادامکی نیز که در بازی مقابل فولاد دچار مصدومیت شده بود امروز از ناحیه مچ پا احساس درد کرد به همین دلیل دنیزلی یک روز به او استراحت داد تا به درمان پای مصدوم خود بپردازد.

 

دکتر وجیه ا… چشمه سری درباره وضعیت بادامکی و حقیقی گفت: مچ پای بادامکی در تمرین روز دوشنبه باز هم پیچ خورد و به جهت التهابی که داشت در تمرین حاضر نشد. علیرضا حقیقی هم به دلیل برخورد از ناحیه زانو با یکی از بازیکنان، دچار آسیب دیدگی شد.

وی افزود: هر دو بازیکن توسط دکتر زرگر که از کمیته پزشکی باشگاه در محل تمرین حاضر بود، معاینه شدند. برای هر دو بازیکن نسبت به انجام عکس MRI اقدام شده که منتظر نتیجه آن هستیم.

پزشک تیم درباره وحید هاشمیان و حمیدرضا علی عسگری هم گفت: خوشبختانه هر دو بازیکن بدون مشکل تمرینات را دنبال کردند و از نظر پزشکی بهبود یافته اند و باید از نظر بدنی روی آنها کار شود که در حیطه کاری کادر فنی است و درباره آن تصمیم می گیرند.

دکتر چشمه سری درباره آخرین وضعیت نوروزی نیز گفت: این بازیکن طبق برنامه جراح خود، برنامه ای سه ماهه دارد. البته ما این برنامه را فشرده تر کرده ایم و او روزانه برنامه های فیزیوتراپی را در کلینیک باشگاه و در محل تمرین دنبال می کند. ضمن اینکه آب درمانی را هم در دستور کار دارد و امیدواریم که از ابتدای هفته آینده، دویدن آرام را آغاز کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)