مرجع خبری پرسپولیس : پزشك پرسپوليس خبر اخراج محسن خليلي از اين تيم را تكذيب كرد. اين در حالي است كه شركت نكردن خليلي در تمرينات شايعات مختلفي را در مورد مهاجم سرخپوشان به وجود آورده است.

فريد زرينه در مورد شايعه اخراج خليلي از تمرينات توسط زلاتكو كرانچار مي‌گويد: «اين خبر صحت ندارد و متاسفانه بعضي‌ها براساس ذهنيت يا حدس و گمان خود چنين شايعاتي را به وجود مي‌آورند. در سيستم كاري كرانچار، بازيكن پس از رفع مصدوميت نمي‌تواند بلافاصله در تركيب قرار بگيرد و عدم حضور خليلي در تمرينات گروهي ربطي به اخراج او از تمرينات يا ديگر شايعاتي كه به وجود آورده‌اند نيست.»

زرينه ادامه مي‌دهد: «خليلي پس از پشت‌سر گذاشتن آسيب‌ديدگي، الان مشكل خاصي ندارد ولي بايد زيرنظر مربي بدنساز تمرينات بدنسازي و هوازي را پشت‌سر بگذارد تا به شرايط بازي برسد. شايعات اخير در مورد اين بازيكن به هيچ عنوان صحت ندارد و خليلي از 10 روز ديگر به شرايط بازي خواهد رسيد. فكر كنم بدون مشكل خاصي، اين بازيكن را براي ديدار با استقلال تهران در اختيار داشته باشيم.»

پزشك پرسپوليس در مورد وضعيت محمد منصوري و تياگو مي‌گويد: «منصوري نسبت به خليلي وضعيت بهتري دارد و از يك هفته ديگر آماده بازي خواهد شد. در ضمن او هم مثل خليلي با رفع كامل مصدوميتش در حال حاضر تمرينات ويژه را پشت‌سر مي‌گذارد. تياگو اما هنوز فيزيوتراپي مي‌كند و فعلا دور از ميادين فوتبال خواهد بود.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)