خبرگزاری پرسپولیس : دکتر زرینه گفت: به دعوت آقای حمید استیلی و برای کمک به تیم نوجوانان پرسپولیس به این اردو آمدم.

به هر صورت من جزیی از پرسپولیس هستم. چه خوب، چه بد این یک واقعیت است.

فرید زرینه پزشک سابق تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه فعالیت طولانی با سرخپوشان در کارنامه دارد، گفت: من دیدم که می‌توانم کمک کنم و قبول کردم بیایم و فعلا هستم.

وی افزود: کار و گرفتاری زیاد داشتم اما بالاخره نام پرسپولیس است و برای کسی که پرسپولیسی باشد کمک کردن جزء واجبات است.

زرینه در خصوص وضعیت بازیکنان تیم نوجوانان پرسپولیس تصریح کرد: دو بازیکن این تیم پیش از سفر بیمار بودند اما سعی کردیم به طور جدا و رسیدگی‌های ویژه تحت درمان باشند و خدا را شکر بدون هیچ مشکلی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

پزشک سرخپوشان در مورد حضور در تورنمنت مالزی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شرکت در این مسابقات خیلی مفید است. به خاطر اینکه یک استارتی است که آنها خودشان را باور کنند و از همه مهمتر مساله‌ای است که اینها یاد بگیرند که در باشگاه حرفه‌ای عضویت دارند و باید آداب حرفه‌ای زندگی کردن و تمرین کردن را یاد بگیرند و به نظر من این خیلی مهم است.

دکتر زرینه ادامه داد: این تیم‌ها باید از پایه ساخته شوند تا به مراحل بالا برسند و این شامل همه چیز می‌شود. درست تمرین کردن، درست زندگی کردن و تغذیه مناسب، از اصول این زیر ساخت‌ها است که باید اصولی شکل بگیرد.

فرید زرینه در خصوص تغذیه بازیکنان در کشور مالزی گفت: من تجربه اینجا را داشتم. طبخ آنها کلا از نظر همه چیز با ما فرق دارد. طبخ برنج و غذاهای دریایی و نوع درست کردن گوشت آنها با ما متفاوت است و هر چقدر تلاش کنیم فایده‌ای نخواهد داشت اما سعی کردیم این طبخ‌ها را به غذاهای خودمان نزدیک کنیم و نوع تغذیه آنها را تغییر بدهیم.

وی در پایان افزود: برای این تیم و تمام تیم‌های باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و هر زمان هر کاری از دستم بر بیاید بدون درنگ کمک خواهم کرد، چون پرسپولیس را از صمیم قلب دوست دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)