مرجع خبری پرسپولیس : دو روز پيش شايعه شد امين نوروزي پزشك استقلال بعد از جدايي از اين تيم به پرسپوليس مي‌پيوندد اما اين خبر شايعه‌اي بيش نبود.

 

خيلي زود مسئولان باشگاه پرسپوليس اين خبر را تكذيب كرده و اعلام كردند به هيچ وجه قصد ندارند از پزشك سابق آبي‌ها در تيم‌شان استفاده كنند. از طرفي شنيده مي‌شود احتمال بازگشت دكتر فريد زرينه به پرسپوليس جدي شده.

بعيد نيست پزشك وفادار سرخ‌ها كه بعد از 17 سال بنا به دلايل نامعلوم از تيم محبوبش جدا شده بود به اين تيم برگردد البته بازگشت زرينه به پرسپوليس به اين زودي‌ها اتفاق نمي‌افتد چرا كه قرار است او به زودي براي ادامه تحصيلاتش راهي آمريكا شود. زرينه در رشته فوق دكتراي فيزيوتراپي تحصيل مي‌كند و براي دوره‌اي 40-30 روزه راهي آمريكا خواهد شد.

 

پزشك باسابقه پرسپوليس كه در رشته فيزيولوژي ورزشي هم مدرك دارد دو هفته پيش در صحبت با حميد استيلي اين مساله را به اطلاع سرمربي سرخ‌ها رساند و بعيد نيست بعد از دوره تحصيلي‌اش دوباره به جمع پرسپوليسي‌ها برگردد. يادآور مي‌شود فعلا دكتر چشمه‌سري پزشك سابق سايپا كه از طرف محمد مايلي‌كهن به پرسپوليس معرفي شده در تركيه همراه با سرخ ها است اما معلوم نيست در بازگشت به تهران هم اين پزشك همراه سرخ‌ها باشد يا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)