با توجه به بازی های پیاپی و دشواری پی اس جی، زلاتان معتقد است که لورن بلان حق دارد تا جای ممکن از سیستم چرخشی استفاده کند.

 

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، معتقد است که برای داشتن یک فصل موفق، باید ستاره های تیم در بعضی از دیدارها استراحت کنند.

پاری سن ژرمن در دیدار شب گذشته مقابل تولوز به پیروزی 2-0 رسید و در دیدار بعدی باید چهارشنبه شب در چمپیونزلیگ مقابل بنفیکا قرار بگیرند.

با توجه به بازی های پیاپی و دشواری پی اس جی، زلاتان معتقد است که لورن بلان حق دارد تا جای ممکن از سیستم چرخشی استفاده کند.

او به لو پاریزین گفت:" ما بازی های زیادی در پیش داریم و با توجه به انجام بازی در هر سه روز، دشوار است که بخواهیم در همه بازی ها 100 درصد عملکردمان را ارائه بدهیم.  

اما ما به خوبی آماده می شویم و سرمربی توازن خوبی بین تمرین و مسابقه ایجاد می کند. به همین دلیل است که ما در این دیدار تغییرات زیادی داشتیم، به بسیاری از بازیکنان استراحت داده شد و این به بازیکنانی که کمتر بازی می کنند، فرصت بازی داد."

ستاره سوئدی همچنین از پیروزی تیمش ابراز خشنودی کرد و گفت:" تولوز تیم خوبی است و قرار گرفتن مقابل آنها همیشه دشوار است. اما ما توانستیم به پیروزی برسیم و این مسئله اصلی است."

زلاتان در تابستان 2012 از میلان به پاری سن ژرمن پیوست و فصل گذشته کمک کرد تا این تیم برای اولین بار از سال 1994 قهرمان لوشامیپونا شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)