پی اس جی فصل گذشته تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت اما در این مرحله مغلوب بارسا اما زلاتان معتقد است که تیمش می تواند این فصل نتیجه بهتری کسب کند.

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، معتقد است که می تواند در این فصل به رویایش برای قهرمانی در چمپیونزلیگ برسد.

پی اس جی فصل گذشته تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت اما در این مرحله مغلوب بارسا اما زلاتان معتقد است که تیمش می تواند این فصل نتیجه بهتری کسب کند.
او به خبرنگاران گفت:" من رویاهای زیادی دارم و یکی از آنها قهرمانی در چمپیونزلیگ است.

فکر می کنم پاری سن ژرمن می تواند در این رقابت ها قهرمان شود. قهرمانی در این رقابت ها آسان نیست اما ما برای قهرمانی اینجا هستیم. سال گذشته، سایر تیم ها چندان به ما اهمیت نمی دادند اما امسال برای ما احترام قائلند."

زلاتان همچنین لورن بلان، سرمربی فعلی تیمش که در تابستان جانشین کارلو آنچلوتی شد را مورد ستایش قرار داد و گفت:" لورن بلان اجازه می دهد ما نظرات مان را بیان کنیم. این یکی از مهمترین تفاوت ها نسبت به فصل گذشته است. 
او به بازیکنان اعتماد زیادی دارد. او به ما اطمینان دارد و ما پاسخ آن را می دهیم. او تیم را خیلی خوب مدیریت می کند."

با حضور ادینسون کاوانی در پارک دو پرنس، زلاتان در این فصل گلهای کمتری به ثمر رسانده اما او معتقد است که تیمش عملکرد بهتری ارائه می دهد.

" من این فصل گل های کمتری زدم و فکر می کنم این مثبت است. خیلی بهتر است که چند گلزن خوب داشته باشید، نه فقط یکی. من تنها به خودم فکر نمی کنم؛ کاوانی هم همین طور است. ما برای کسی که در موقعیت بهتر قرار دارد، بازی می کنیم."
با غیبت تیاگو سیلوا، در حال حاضر ایبرا بازوبند کاپیتان پاریسی ها را به بازو می بندد اما خودش معتقد است بستن بازوبند تغییر در بازی او ایجاد نکرده است.
" من کاپیتان هستم اما این چیزی را تغییر نداده است. من کاپیتان تیم ملی سوئد هم هستم و این تغییری در بازی من نداده است. کاپیتان اصلی تیاگو سیلواست و من تنها جانشین او شده ام."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)