کار کردن با دایی سخت و جذاب است

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم اهل کشور اسلواکی که به تازگی در تمرینات پرسپولیس حاضر شده در خصوص اینکه می گویند در بولتون سکونشین بوده گفت: برای دایی سخت نیست که حقیقت را در این خصوص متوجه شود.

 

زلتان هارسوني، ‌مهاجم بيست ‌و سه ‌ساله تيم ملي اميد اسلواكي صبح ديروز اولين جلسه تمريني‌اش را با پرسپوليس انجام داد. پس از پايان تمرين و جلسه زلتان با دايي چند كلامي را با مهاجم سابق تيم بولتون صحبت كرديم.

 

چه شد كه به ايران آمدي؟

من تصميم خاصي براي آمدن به ايران نداشتم. پس از صحبت‌هايي كه با مدير باشگاهم داشتم تصميم گرفتم كه شانسم را در ايران و در فوتبال ايران امتحان كنم.

 

  شناختي هم از فوتبال ايران داشتي؟

تا حدودي…تا حدودي فوتبال ايران را به خاطر تيم ملي و بازيكنان لژيونرش مي‌شناختم. وقتي هم كه با مدير ايراني باشگاه دي‌استرادا صحبت كردم،او بيشتر مرا مجاب كرد تا به فوتبال ايران بيايم.

 

حضور در تمرين پرسپوليس چه طور بود؟

خيلي خوب.پرسپوليس بازيكنان خوبي دارد. آنها در همان جلسه اولين تمرين ارتباط خوبي با من برقرار كردند و همان ميهمان‌نوازي خاصي كه مي‌گفتند ايراني‌ها دارند را در رفتار آنها ديدم. من در جلسه اول تمرين پرسپوليس با تمام قدرت كارم را كردم و اميدوارم كه توانسته باشم نظر مساعد دايي و ديگر اعضاي كادرفني پرسپوليس را كسب كنم.

 

پرسپوليس را چطور ديدي؟

به نظر من پرسپوليس تيم خوبي است. بازيكنان بزرگ و البته ميهمان‌نوازي دارد كه مي‌تواند باعث جذاب‌تر شدن اين ماجرا شود. من پرسپوليس را دوست دارم و اگر نظر دايي و مسوولان باشگاه هم در مورد من مثبت باشد دوست دارم در ايران بمانم و براي يك فصل در فوتبال شما توپ بزنم.

 

پس از پايان تمرين با دايي صحبت كردي. در اين جلسه چه اتفاقي افتاد؟

دايي با من در مورد تمرين پرسپوليس صحبت كرد. او سرمربي تيم است و من بايد طوري رفتار كنم كه سرمربي تيم از من راضي باشد. در اين جلسه ما در مورد پرسپوليس و شرايط اين تيم صحبت كرديم.

 

گفته مي‌شود كه تو در تيم اصلي بولتون توپ نزده‌اي و در مجموع صحبت‌هايي در اين مورد عنوان شد!

من بازيكن حاشيه‌اي نيستم و ترجيح مي‌دهم در مورد اين مسايل صحبت نكنم. كارنامه و بيوگرافي من كاملا مشخص است. مديران دو باشگاه در اين مورد صحبت كرده‌اند و در مجموع دايي مرد بزرگ و بين‌المللي است كه خيلي راحت متوجه اين قضايا مي‌شود. من در بولتون، تيم ملي اميد اسلواكي، ليگ هلند و … بازي كرده‌ام و دايي در جريان تمام اين مسايل است. من ترجيح مي‌دهم در مورد اين مسايل صحبت نكنم و فقط به كارم بپردازم.

 

با توجه به اينكه دايي هم مثل تو مهاجم بوده و استيلي شبيه خودت دارد، احتمالا كار سختي پيش رو خواهي داشت.

(خنده) سخت است ولي نكته جالبش اين است كه كار كردن با دايي راحت‌تر مي‌شود و از او چيزهاي زيادي ياد مي‌گيرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)