مرجع خبری پرسپولیس :  احتمالا عادل كلاه كج مجوز بازي مقابل پاس همدان در سومين ديدار پرسپوليس را خواهد گرفت و تركيب سرخ‌ها به تدريج كامل و كامل‌ترمي‌شود اما دغدغه‌هاي زلاتكو كرانیکار به نوعي ديگر همچنان تداوم خواهد داشت.

 پرسپوليس 28 بازيكن دارد كه مدعي پوشيدن پيراهن اين تيم به عنوان بازيكن ثابت هستند و چنانچه يازده نفر از آنها در تركيب اوليه قرار گيرند 17 نفر ديگر مي‌توانند نيمكت‌نشين، سكونشين و متعاقب آن حاشيه‌ساز باشند. از اين بازي عادل كلاه كج به تركيب پرسپوليس مي‌رسد و با حضور هوار ملامحمد در تمرين‌ها او نيز در هفته چهارم تعداد 28 مدعي را كامل مي‌كند.
اما نگاهي دقيق‌تر به مشكلات و داشته‌هاي زلاتكو قبل از مصاف با پاس همدان پيش‌زمينه‌اي از آنچه قرار است تيم او در ديدار سوم رو كند را در اختيار دارد. زلاتكو اكنون مي‌داند كه اشپيتيم آرفي، عليرضا محمد و محمد منصوري را در اختيار نخواهد داشت. با مصدوميت آرفي به تعداد مشكلات كرانچار نسبت به بازي قبل يكي اضافه شده اما حضور احتمالي كلاه كج در مسابقه مي‌تواند اين مشكل را خنثي كند. سرمربي كروات پرسپوليس از تياگو فراگا هافبك تدافعي برزيلي‌اش جواب نگرفت و اگر عادل تا پنج‌شنبه مهياي بازي شود زوج كلاه كج- باقري در خط دوم تركيب پرسپوليس به ميدان خواهد رفت.

با آماده نشدن عليرضا محمد، زلاتكو دوباره مجبور است از شيث در دفاع راست استفاده كند و جالب اينكه با مصدوميت ضياالدين نيك‌نفس، شيث در اين منطقه آلترناتيوي ندارد. احتمال تغيير در قلب خط دفاعي و مركز مثلث تهاجمي هم دور از ذهن نيست. اگر نبي‌الله باقري‌ها جاي سپهر را بگيرد و مهدي شيري، ميثم بائو را كنار بزند اصلا نبايد تعجب كرد.

تكرار نمايش‌هاي ضعيف حسين بادامكي هم شايد بالاخره كاسه صبر زلاتكو را لبريز كند و محمد پروين از ابتدا در تركيب اصلي قرار بگيرد. از سوي ديگر حتي غيبت آرفي رقابت ويژه‌اي در خط حمله پرسپوليس به‌وجود آورده. اين هفته زلاتكو بايد از بين نوروزي، وسلي و خليلي يكي را انتخاب كند و به همين جهت كار سختي در پيش دارد. به هرحال با در نظر گرفتن تمام احتمالات فوق، پيش‌بيني تغييرات 40-30 درصدي كه به مثابه يك زلزله 4-3 ريشتري ديگر در تركيب پرسپوليس خواهد بود به وقوع مي‌پيوندد تا شايد تيم پر از ابهام ليگ نهم در هفته سوم طعم شيرين پيروزي را بچشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)