عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تفکر محتاطانه قلعه‌نویی عامل شکست استقلال مقابل مس کرمان بود.

حسن زمانی درباره شکست 2 بر یک استقلال مقابل مس کرمان و بازماندن این تیم از راهیابی به فینال جام حذفی اظهار داشت: به نظرم استقلال به امیر قلعه‌نویی باخت. تفکر محتاطانه قلعه‌نویی عامل شکست استقلال مقابل مس کرمان بود و از مربی توانمندی چون او انتظار نداشتیم چنین تفکری را پیاده کند.

وی با بیان اینکه بیشترین لطمه از این شکست به سوابق سرمربی استقلال وارد می‌شود، افزود: قلعه‌نویی خیلی راحت می‌توانست با گذشتن از سد تیم مس، قهرمانی جام حذفی را به سایر جام‌هایی که کسب کرده بود، اضافه کند اما به راحتی از کنار آن گذشت. امیدوارم این شکست برای قلعه‌نویی تجربه‌ای باشد تا به راحتی از هیچ جامی نگذرد و ان‌شاء‌الله با فتح جام لیگ برتر جبران مافات کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به ناراحتی هواداران از شکست این تیم مقابل مس کرمان تصریح کرد: استقلال روز گذشته اصلاً در حد خودش نبود و بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت. به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال چنین بازی و برنامه‌ای را با توجه به سوابق قلعه‌نویی از این تیم ندیده بودم. بنابراین به تماشاگران حق می‌دهم که بخواهند به نوع بازی تیم‌شان اعتراض کنند.

زمانی در خصوص درگیری‌های لفظی پیش آمده بین کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: ما باید در اینگونه مسائل، منافع تیم ملی را در نظر بگیریم. به اظهارات کی‌روش انتقاد دارم اما معتقدم باید به گونه‌ای عمل کنیم که در صورت ناکامی احتمالی در جام جهانی این مربی بهانه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اگر نیت‌مان کمک به تیم ملی است، باید دندان روی جگر بگذاریم، افزود: کارهایی که کی‌روش انجام می‌دهد بیش از حد یک سرمربی است. در شان یک سرمربی نیست که بخواهد خودش را درگیر کارهای جزئی کند. کی‌روش باید از حمایت‌های مقامات عالی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال که برای تیم ملی کم نگذاشته‌اند، استفاده کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شکایت این باشگاه از کی‌روش به فیفا تصریح کرد: این مسئله خانوادگی است. وقتی مسئولان ورزش برای حمایت از تیم ملی و حتی استقلال قدم برداشته‌اند، نباید این نوع مسائل خانوادگی را به بیرون ببریم. من مخالف شکایت از کی‌روش به فیفا هستم و با فتح‌الله‌زاده در این زمینه صحبت کردم که ایشان به احترام مسئولان وزارت ورزش این کار را انجام ندهد تا دیگران از این موضوع سوءاستفاده نکنند.

زمانی با انتقاد از برنامه‌ریزی‌های سازمان لیگ گفت: در بدترین شرایط جوی 2 مسابقه برگزار کردیم. اگر بازیکنان ملی‌پوش ما در زمین‌های یخ‌زده دچار آسیب‌دیدگی می‌شدند، چه کسی جوابگو بود؟ این 2 دیدار می‌توانست با 2 روز تاخیر برگزار شود تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه‌ها بیایند.

وی با بیان اینکه مسئولان سازمان لیگ با برگزاری 2 دیدار گذشته عجولانه تصمیم‌گیری کردند، افزود: اگر قرار است مانع حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها شویم، فصل آینده مسابقات را بدون حضور تماشاگر برگزار کنیم! این نوع برنامه‌ریزی مسابقات غلط است و به تیم‌ها و بازیکنان لطمه می‌زند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)