مصاحبه رویانیان فوتبالی شد

مرجع خبری پرسپولیس : تبدیل مصاحبه سوختی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به مصاحبه فوتبالی با تغییر موضع وی همراه بود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد رویانیان در تمرین صبح امروز پرسپولیس که پشت درهای بسته برگزار شد، حضور یافت و در جلسه‌ای با بازیکنان به صحبت پرداخت.

 

درحالی که ورود خبرنگاران به تمرین این تیم ممنوع بود اما دوربین واحد مرکزی خبر مجوز حضور در ورزشگاه درفشی‌فر را گرفت. وقتی سایر خبرنگاران حاضر در این ورزشگاه به این موضوع معترض شدند و گفتند چرا به ما اجازه ورود و صحبت با رویانیان داده نمی‌شود، حمیدرضا قریب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اظهارنظری عجیب به خبرنگاران حاضر در محل گفت که مصاحبه رویانیان ارتباطی به فوتبال ندارد و درباره مسائل سوخت کشور است اما چند ساعت کافی بود تا عدم صحت این گفته ثابت شود.

مصاحبه رویانیان در بخش خبری ساعت ۱۸:۴۵ شبکه ۳ سیما پخش شد که طی آن مدیرعامل پرسپولیس منکر این قضیه شد که زمانی را برای اعلام سرمربی جدید عنوان کرده است.

درحالی که پیش از این رویانیان گفته بود که سرمربی پرسپولیس در ۴۸ و یا ۷۲ ساعت آینده انتخاب می‌شود این بار با تغییر موضع توپ را به زمین خبرنگاران انداخت و گفت که این موارد حاصل ذهن خلاق خبرنگاران است.

 

این در شرایطی است که رویانیان بارها در مصاحبه‌های خود (حتی مصاحبه تلویزیونی) از اعلام نام سرمربی جدید پرسپولیس در 48 یا 72 ساعت آینده خبر داده بود. وی همچنین جمال حاجی و مصطفی دنیزلی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس نام برد.

 

رویانیان گفت زماني را مشخص نكرده بوده و تنها مطبوعات به خاطر “ذهن خلاق‌شان” اين زمان را به عنوان وقت قطعي معرفي سرمربي آتي اين تيم اعلام كرده بودند.

وی عنوان كرد: ما همه‌ گونه مربي داريم. هم مربي براي نيم فصل داريم، هم براي يك فصل و نيم داريم هم براي دو فصل اما روزنامه‌هاي ورزشي و خبرنگاران پرجوش آن هر روز يك چيزي نوشتند. روزنامه ها خودشان با لوكا مصاحبه كردند، با او به توافق رسيدند و با او قرارداد هم امضا كردند.

وي ادامه داد: يك روزنامه نوشت لوكا امضا كرد، يك روزنامه ديگر نوشت پروين از اين به بعد استراتژي‌اش را در باشگاه عوض خواهد كرد، يك روزنامه‌ي ديگر از قول كريمي نوشت كه فلان. خلاصه در روزنامه‌هاي ورزشي ما هيچ گونه آرامشي وجود ندارد و هر روز مطلبي نوشته مي شود.

 

لوكا بوناچيچ بود. با آقاي دنيزلي در دو، سه روز اخير صحبت كرديم. آقاي جمال حاجي هم بودند كه صحبت‌هايمان با ايشان تمام شده است. اما هنوز هيچ چيز معلوم نيست و هرچه در روزنامه‌هاي ورزشي نوشته مي شود، حاصل ذهن خلاق خبرنگاران پرجوش ورزشي است.

 

وی گفت یک گزینه 6 ماهه و یک گزینه یک و نیم ساله برای سرمربی گری در نظر گرفته ایم که گزینه 6 ماهه توافقاتش انجام شده است اما همچنان در حال مذاکره گزینه دوم هستینم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)