پرسپولیس نیوز :  رییس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از احتمال حضور تعداد بیشتری داوطلب برای شرکت در مزایده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در مرحله بعد خبر داد.

حسن زمانی اظهار کرد: در مراحل گذشته به دلیل ابهاماتی که وجود داشت کسی به عنوان متقاضی خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جلو نیامده بود اما در این مرحله برخلاف مراحل قبل استقبال خیلی خوبی را شاهد بودیم و سه خریدار برای پرسپولیس و یک خریدار برای استقلال اعلام آمادگی کرده بودند.

رییس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افزود: متاسفانه خریداران برخی مراحل قانونی را به درستی طی نکرده بودند و از جریان مزایده کنار گذاشته شدند و سازمان خصوصی‌سازی در مورد فردی که مراحل را طی کرده بود نیز به این نتیجه رسید که امکان واگذاری به این فرد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مزایده استقلال و پرسپولیس تا 29 اردیبهشت ماه مجددا تمدید شده است، گفت: ما صد درصد مطمئنیم تا این تاریخ با استقبالی که وجود داشته احتمالا تعداد بیشتری خریدار به جمع داوطلبین اضافه می‌شوند و امیدواریم تا 29 اردیبهشت پرونده واگذاری استقلال و پرسپولیس نیز بسته شود.

زمانی با بیان اینکه شرکت بهنام پیشروی کیش و معظمی‌نیا متقاضیان خرید پرسپولیس که مراحل قانونی را طی نکرده بودند در مرحله بعدی مزایده امکان شرکت دارند، یادآور شد: با توجه به تمدید مهلت، احتمال حضور تعداد بیشتری متقاضی در رابطه با تیم استقلال نیز وجود دارد و ما امیدواریم داوطلبین زودتر اقدام کنند و مراحل اولیه کار را حساب شده پیش ببرند تا در زمان باز کردن پاکت‌ها شاهد ناهماهنگی نباشیم.

رییس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در پایان گفت که از فردا متقاضیان خرید استقلال و پرسپولیس مشخص خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)