شنیدیم مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس در مرکز فیزیوتراپی مبتلا به کرونا شده است.

هافبک شماره ۹ پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه چهارسر ران، تمرینات پرسپولیس را ترک کرد تا با فیزیوتراپی بتواند دوباره کارش را در کنار سایر همبازیانش آغاز کند اما ناگهان خبر رسید؛ در شرایط فعلی پرسپولیسی‌ها با دو کرونایی مواجه شده‌اند. محمد عسگری آنالیزور و مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس مبتلا به ویروس کرونا شدند اما حال جسمانی آنها مساعد و مناسب است هر چند که فعلا و تا رسیدن به بهبودی کامل در تمرینات شرکت نخواهند کرد.

این دو پرسپولیسی در روزهای آینده مجدداً تست کرونا خواهند داد تا در صورت بهبودی بتوانند در تمرینات حاضر شوند و در صورتی که مشکلی نداشته باشند در تمرینات این تیم حاضر شوند. پرسپولیس از عصر جمعه گذشته و پس از لغو اردوی ترکیه، به اردوی تهران رفت! اعضای این تیم با نظر یحیی گل محمدی در هتل اوین مستقر شدند و قرار است تا روز دوشنبه آینده در این اردو باشند.

دوشنبه پرسپولیس دیداری تدارکاتی و دوستانه با تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان دارد و شنیدیم قرار است این دو عضو کُرونایی پس از این بازی به تمرینات سرخپوشان ملحق شوند. البته پیش از شرکت در تمرینات دوباره قرار است از محمد عسگری و مهدی ترابی تست کرونا گرفته شود و در صورت منفی بودن آن به جمه پرسپولیسی‌ها برگردند.

حال عمومی مهدی ترابی خوب است و او پس از بازی دوستانه با مس کرمان به تمرینات سرخپوشان اضافه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)