زمان حضور مهاجم خارجی پرسپولیس در تهران مشخص شد.

به دلیل عملکرد ضعیف شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس در این تیم، کادرفنی سرخپوشان علاقه‌ای به همکاری مجدد با این بازیکن در فصل جدید لیگ برتر نداشت اما به نظر می‌رسد نظر مربیان این تیم تغییر کرده است.

با وجود آغاز تمرینات پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر بیست و دوم، اما تمیروف که در ازبکستان حضور دارد در تمرینات غایب است چرا که عنوان شده بود کادرفنی پرسپولیس او را نمی‌ خواهد و قراردادش فسخ خواهد شد اما اینطور که به نظر می‌رسد، کادرفنی سرخپوشان نظرشان در خصوص تمیروف عوض شده است.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس برای این مهاجم ازبکستانی بلیت هواپیما تهیه کرده تا تمیروف 7 جولای (16 تیر) به تهران برگردد. از آنجایی که بین تهران و تاشکند همه روزه پرواز مستقیم وجود ندارد، به همین خاطر این بازیکن از تاشکند راهی دوبی خواهد شد و پس از توقف چند ساعته در فرودگاه این شهر، به تهران خواهد آمد.

با این وضعیت به نظر می‌رسد که تمیروف از سه روز دیگر در تمرینات پرسپولیس حاضر شود اما حضور او به منزله ادامه همکاری با این مهاجم ازبکستانی نخواهد بود.

قرار است کادرفنی پرسپولیس چند روزی تمرینات تمیروف را درنظر بگیرند و پس از آن نظر نهایی خود را برای ماندن یا جدایی قطعی این بازیکن اعلام کنند. به نظر می‌رسد این تصمیم کادرفنی برای این خواهد بود که اگر مهاجم خارجی دوم به جز کاسیانو به پرسپولیس نیاید، آنها دست خود را در خط حمله خالی نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)