مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ تاکید کرد مسابقه تیم های پرسپولیس و فولاد روز جمعه برگزار خواهد شد و زمان آن تغییر نخواهد کرد.

 

عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برحضور تمام مدیران‌عامل باشگاه‌های‌کشور در نشست سه‌شنبه که ضمن رسیدگی به الزامات AFC در مورد استاندارسازی باشگاه‌ها، انتخاب اعضای جدید مجمع عمومی سازمان لیگ را به همراه خواهد داشت، تاکید کرد.

 

عزیز الله محمدی در مورد مسائلی که در این نشست با مدیران باشگاه‌های کشور مطرح خواهد شد، گفت: یکی از بحث‌های این نشست استانداردسازی باشگاه‌‎ها و ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات طبق قوانین AFC است.


وی افزود: بازرسان AFC اردیبهشت‌ماه امسال به ایران آمدند و وضعیت باشگاه‌ها را بطور کامل مورد ارزیابی قرار دادند. آنها قرار است اردیبهشت‌ماه سال آینده باردیگر به ایران سفر کرده و از امکانات 18 باشگاه‌ لیگ برتری بازدید کنند تا در نهایت با اعطای امتیازها برحسب قوانین موجود، تعداد سهمیه‌های تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برای آخرین مرتبه مشخص شود.


رئیس سازمان لیگ برتر با بیان اینکه در این نشست مواردی را مجددا به مدیران باشگاه‌ها تاکید خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: همچنین در مورد بحث مجوز حرفه‌ای بودن باشگاه‌ها تا سال 2013 مطالب مورد نظر مطرح خواهد شد و اگر باشگاهی نتواند تا آن سال پروانه مورد نظر را دریافت کند، حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ ایران را ندارد.


وی اضافه کرد: بحث دیگری که در این نشست مطرح می‌شود بحث در یک نگاه است که به برنامه مسابقات لیگ در سال‌ آینده اختصاص دارد. قرار است در این نشست تقویم پیشنهادی برگزاری رقابت‌های لیگ در سال آینده را به مدیران باشگاه‌ها بدهیم تا آنها پس از مشورت با سرمربیان و سایر مسئولان باشگاه، نظرشان را در این مورد اعلام کنند.


عزیز الله محمدی خاطرنشان کرد: طراز مالی باشگاه‌ها و لیگ که باید تا 15 اسفندماه به AFC فرستاده شود، یکی دیگر از مباحثی است که در این جلسه در مورد آن بحث و تاکید خواهد شد.


وی برگزاری انتخابات مجمع عمومی سازمان لیگ را یکی از دیگر از مسائل مهمی دانست که در این جلسه انجام می‌شود و تصریح کرد: پیش از این آقایان ساکت، دهکردی، جعفری و اولیایی عضو مجمع عمومی سازمان لیگ بودند که پس از پایان دوره آنها، فردا انتخابات دوباره برای معرفی اعضای جدید انجام می‌شود. البته این نفرات می‌توانند در رای گیری شرکت کرده و شانس خود را برای رسیدن به این سمت امتحان کنند.


رئیس سازمان لیگ برتر در پایان با بیان اینکه شکایت‌های مطرح شده از سوی برخی باشگاه‌ها علیه سرمربیان یا باشگاه‌های دیگر به کمیته انضباطی ارجاع می‌دهد که این کمیته در مورد آن تصمیم گیری کند، در مورد احتمال تغییر زمان دیدار پرسپولیس و فولاد به دلیل درخواست مسئولان باشگاه فولاد خوزستان گفت: به علت اینکه این دیدار جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و زمانی تا آن دیدار نداریم، امکان تغییر زمان بازی وجود ندارد. البته ما دوست داریم به باشگاه‌ها کمک کنیم اما پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و زمان لازم برای تغییر بازی این دو تیم وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)