مرجع خبری پرسپولیس : سازمان لیگ برتر اعلام کرد مهلت نقل و انتقالات فصل یازدهم لیگ برتر ظهر روز اول مردادماه به پایان خواهد رسید و هیچگونه قراردادی پس از این زمان در هیئت های فوتبال ثبت نمی شود.

 

بنابر اعلام سازمان لیگ برتر، کلیه باشگاه‌ها موظفند تا پیش از ساعت 12روز اول مرداد قرارداد بازیکنان فصل جدید خود را درهیئت های فوتبال به ثبت برسانند و درخواست هایی که پس از این زمان به ثبت برسد قانونی نخواهد بود.


سازمان لیگ همچنین اعلام کرد: هیئت های فوتبال سراسر کشور موظفند کلیه قراردادهای خود را تا روز 4 مردادماه به سازمان لیگ تحویل دهند و پس از این تاریخ قرارداد جدیدی از هیئت ها پذیرفته نخواهد شد. سازمان لیگ نیز ظرف مدت یک هفته فرصت خواهد داشت تا کارت حضور در مسابقات و مجوز فعالیت بازیکنان لیگ را صادر کند.


این سازمان از کلیه باشگاه های لیگ برتر خواست تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات نسبت به ثبت قرارداد با بازیکنان جدید اقدام کنند و این امر را به روزهای پایانی نقل و انتقالات موکول نکنند.


فصل نقل و انتقالات لیگ یازدهم از 19 خردادماه آغاز شده و تا ساعت 12 ظهر روز اول مرداد ادامه خواهد داشت. فصل جدید رقابتهای لیگ برتر از روز 11 مردادماه آغاز خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)