پرسپولیس نیوز : مصاحبه های گاه و بیگاه سرمربی و سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس درخصوص یکدیگر حرف و حدیث ها در خصوص وضعیت فصل آینده این تیم را بیش از هر زمان دیگری افزایش داده است.

ماجرا آن قدر جدی شده که از پنجعلی گرفته تا محمد دایی و کریم باقری همگی در بخشی از مصاحبه های خود از وضعیت علی دایی و احتمال استعفای او صحبت می کنند و نسبت به آن واکنش نشان می دهند.

اما از طرف دیگر صحبت های درگوشی در خصوص وضعیت فصل آینده این تیم و تصمیم مدیریت جدید برای نیمکت این تیم بیش از هر زمان دیگری شنیده می شود.

توقف روند کمک رسانی به تیم و عدم انجام هیچ گونه مذاکره ای با بازیکنان در فاصله 4 بازی تا پایان فصل جهت تمدید قرارداد فصل آینده آنان این شائبه را قوت می بخشد که مدیریت قصد دارد دست سرمربی آتی پرسپولیس را باز گذاشته و به همین دلیل است که صحبتی با علی دایی در خصوص وضعیت بازیکنان فصل آینده نداشته است، از همین رو است که علی دایی در مصاحبه خود می گوید تمام باشگاه ها بستن تیم فصل بعد خود را آغاز کرده اند و ما اندر خم یک کوچه مانده ایم!

شنیده ها وقتی بغرنج تر می شود که اسامی کاندیداهای احتمالی مطلوب مدیریت به گوش می رسد. برخی کروات های امتحان پس داده ای که تمام باشگاه های لیگ برتری را یک بار مارکوپولو وار دور زده اند از جمله جدی ترین اسامی سر زبان ها هستند، همان افرادی که در کمال تعجب همگان یک روز پس از به قدرت رسیدن سرپرست جدید پرسپولیس برای او پیام تبریک فرستادند و آرزوی قهرمانی تیمش در لیگ برتر را کردند!

باید منتظر ماند و دید این حرف و حدیث ها تا چه حد رنگ واقعیت می گیرد و آیا قرار است با بازگشت به عقبی تاریخی دوران خارجی های بی اختیار و هدایت خانوادگی پرسپولیس دوباره تکرار شود یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)