پرسپولیس نیوز : بیش از 50 تن از بانوان فوتبالدوست با تجمع در مقابل در غربی ورزشگاه آزادی خواهان حضور در جشن حضور تیم ملی در جام جهانی شده‌اند.

 هواداران تیم ملی فوتبال در فاصله 45 دقیقه مانده تا شروع مراسم جشن صعود تیم ملی به جام جهانی در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.

ساعت برگزاری این جشن به نظر کمی زود می‌رسد که در استقبال جوانان و علاقمندان برای حضور در استادیوم تاثیر گذاشته است.

با این حال بیش از 50 تن از خانم‌ها با تجمع در مقابل در غربی ورزشگاه آزادی مترصد ورود به ورزشگاه هستند اما از آنجا که این مراسم برای آقایان ترتیب داده شده، به خانم‌ها اجازه ورود داده نمی‌شود. آن‌ها با پرچم‌های ایران منتظر حضور تیم ملی در استادیوم هستند. نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه مشغول هدایت آنهاست.

 در فاصله کوتاهی مانده تا آغاز جشن صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی 2014 بیشتر سکوهای ورزشگاه آزادی خالی از تماشاگران است.

 مراسم جشن صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی در حالی که قرار است از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی آغاز شود که در فاصله چند دقیقه مانده به شروع برنامه بیشتر سکوهای ورزشگاه آزادی خالی است.

در طبقه اول حدودا 10 هزار تماشاگر با پرچم‌های ایران نشسته‌اند که همگی در قسمت جایگاه و منطقه‌ای که سایه دارد، نشسته‌اند. هوا به شدت گرم و شدت آفتاب به گونه‌ای است که نشستن روی سکوهای روبه‌رو جایگاه عملا غیرممکن است. مسئولان برگزاری جشن در حال حاضر مشغول چیدن سکوهای برگزاری این برنامه هستند و تماشاگران هم کم و بیش با سرودهایی که در ورزشگاه پخش می‌شود، همراهی می‌کنند.

در قسمتی از زمین چمن تعدادی از مسئولان تدارکات جشن مسئولان دسته‌بندی بادکنک‌های باد شده هستند تا در آغاز برنامه آن‌ها را به هوا بفرستند.

در حالی که کمی مانده به آغاز مراسم استادیوم تقریبا خالی است، بانوانی که قصد داشتند برای تشویق ملی‌پوشان به ورزشگاه بیایند با ممانعت ماموران ورزشگاه مواجه شده و از ورود بازماندند. این بانوان به همراه خانواد‌ه‌هایشان قصد ورود به ورزشگاه داشتند که پس از اطلاع از ممنوعیت این کار با ناراحتی زیاد محل را ترک کردند اما همچنان افراد دیگری هستند که اصرار دارند، اجازه ورود به آنها داده شود.

این در حالی است که در جشن نوروزی دولت برای تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی در ورزشگاه آزادی هیچ منعی برای ورود بانوان ایجاد نشده بود.

 

* مسئولان در حال آماده کردن مراسم نور افشانی و برگزاری جشن هستند.

* یکی از بازیگران مجموعه خنده‌بازار در ورزشگاه حضور  دارد و چند دقیقه‌ای با حرف‌هایش باعث شادی و خنده تماشاگران شد.

تیم ملی روز گذشته برابر کره جنوبی به پیروزی رسید و به عنوان سرگروه راهی مسابقات جام جهانی برزیل شد.

* بازیکنان تیم ملی یک ساعت قبل از شروع مراسم در ورزشگاه حاضر شدند تا به استراحت بپردازند و برای مراسم آماده شوند.

* محسن یگانه،روزبه نعمت اللهی و علیرضا افتخاری با حضور در ورزشگاه آزادی در جشن صعود تیم ملی شرکت کردند.

*یک هوادار معلول با پرچم ایران دور پیست ورزشگاه آزادی در حرکت است.

*کری بین هواداران استقلال و پرسپولیس وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)