مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن استقلال مي‌گويد قرعه اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا باور كردني نيست.

فريدون زندي هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: پس از بازي سخت و دشواري که در تبريز داشتيم تمام تمرکزمان را بر روي بازي جمعه گذاشته‌ايم تا همانند داربي قبل يک نمايش کامل و بي نقص را داشته باشيم. بازي تبريز انرژي بالايي از ما گرفت و با ريکاوري لازم مشغول مرور کارهاي تاکتيکي براي داربي هستيم.

وي ادامه داد: پرسپوليس حريف قابل احترامي است و اينکه سه بار پياپي به استقلال باخته متضمن برتري استقلال در مسابقه جمعه نخواهد بود، هرچند به لحاظ رواني شرايط دو تيم قابل قياس نيست. به لحاظ فني رقيب ما بازيکنان بزرگي دارد و اينکه استقلال تيم پر مهره‌اي است و حريف چنين شرايطي ندارد، منصفانه نيست. به نظر من کساني که چنين حرفي را مي‌زنند و برتري استقلال را از پيش حتمي مي‌دانند يا چيزي از فوتبال نمي‌دانند يا قصد دارند در رسانه‌هاي خود به نحوي فشار رواني بر ما وارد کنند که اگر برنده شديم يک برد عادي تلقي شود يا اگر خداي نکرده نتيجه لازم را نگرفتيم آن را يک فاجعه قلمداد کنند.

زندي در ادامه گفت‌وگو  افزود: اميدوارم در داربي پيش‌رو فرصت بازي پيدا کنم چرا که انگيزه خاصي براي اين مسابقه دارم. اعتقادي به پيش بيني ندارم اما اميدوارم برتر از حريف به لحاظ فني باشيم و در کنار اين برتري نتيجه لازم را هم کسب کنيم و به مرحله بعدي جام حذفي صعود کنيم.

بازيکن اسبق تيم ملي فوتبال ايران در انتها پيرامون قرعه کشي ليگ قهرمانان آسيا گفت: وقتي از موضوع پلي آف مطلع شدم واقعا تاسف خوردم. يکي از دلايلي که فوتبال آسيا با اروپا فاصله دارد همين نوع برنامه ريزي‌هاست! مسابقاتي که نيمي از آن در يک سال و نيمي در سال ديگر انجام مي‌شود و چنين قوانين عجيب و آماتوري دارد واقعا نوع مديريت برگزاري آن زير سوال مي‌رود. خيلي متاسف شدم که با قانون و قرعه کشي آماتور و تمسخرآميز کنفدراسيون فوتبال آسيا بايد با هموطنانمان در مرحله اول آن هم در يک تک بازي مسابقه دهيم. اين نوع برنامه‌ريزي و قرعه باور کردني نيست اما چاره‌اي نداريم و براي استارت ليگ قهرمانان آسيا بايد کارمان را با شکست دادن ذوب آهن در تهران آغاز کنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)