مرجع خبری پرسپولیس : ملی پوش فوتبال کشورمان گفت : قصد ندارم فصل آینده در ایران بازی کنم و شایعاتی که در خصوص حضور من در پرسپولیس مطرح می شود صحت ندارد .

فريدون زندي”، درخصوص شايعات اخير مبني بر حضورش در فوتبال باشگاهي ايران،خاطرنشان ساخت: فعلا قصد بازگشت به فوتبال باشگاهي در ايران را ندارم زيرا پيشنهاد هاي خوبي در اروپا دارم.
زندي با رد اخبار مربوط به مذاکراتش با پرسپوليس، افزود: هيچ صحبتي با پرسپوليس و هيچ تيم ايراني ديگري نداشته ام و همانطور که گفتم قصد بازگشت به فوتبال ايران را ندارم.
بازيکن تيم ملي فوتبال ايران،گفت: روزي به فوتبال ايران بازمي گردم و در ليگ برتر کشورم بازي خواهم کرد اما درحال حاضر مي خواهم در اروپا بازي کنم.
زندي درخصوص پيشنهادهاي خود ازليگ هاي اروپايي،تصريح کرد: از کشور هاي بلژيک، يونان، قبرس و ليگ دو آلمان پيشنهاد دارم و درحال بررسي آنها هستم.
وي اظهار داشت: به هيچ عنوان به پيشنهاد هايي که از تيم هاي بوندسليگاي 2 دارم فکر نمي کنم زيرا فقط مي خواهم در ليگ برتر آلمان بازي کنم.

زندي درپاسخ به شايعات مطرح شده مبني بر درخواست از اشکان دژاگه براي حضور نيافتن در تيم ملي فوتبال ايران،خاطر نشان ساخت: اين خبر کذب محض است زيرا من دژاگه را اصلا نمي شناسم و حتي يک بار هم با او صحبت نکرده ام که بخواهم اين پيشنهاد را به او بدهم و مطمئن باشيد اگر او از من نظر مي خواست حتما از او درخواست مي کردم در تيم ملي ايران حضور پيدا کند.
ملي پوش تيم ملي فوتبال با اشاره به شرايط مناسب تمرين تيم ملي، گفت: خوشبختانه تمرينات بسيار منظمي را برگزار مي کنيم و جو اردو نيز بسيار مناسب است.
زندي اظهار داشت: با وضعيت خوبي که در اردوي تيم ملي وجود دارد به صعود تيم به جام جهاني بسيار اميدوار هستم.
زندي همچنين افشين قطبي را يک مربي با دانش دانست و گفت: در اين چند روزي که در تمرينات تيم ملي شرکت کرده ام قطبي را مربي با دانش و با انگيزه اي ديدم که مي تواند تيم ما را به جام جهاني ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)