مرجع خبری پرسپولیس : پس از اينكه مسئولان باشگاه پرسپوليس نتوانستند با هنكه به توافق برسند، استقلالي‌ها خيلي زود وارد ماجرا شدند و توانستند با همان شرايط خاص پرسپوليس با هنكه به توافق برسند.

حميد استيلي اولين‌بار با هنكه براي حضور در فوتبال ايران وارد مذاكره شد و توانست با او به توافق برسد، بعد از اين بود كه كاشاني به واسطه حضور نماينده‌اش در اروپا توانست در جلسه‌اي در بوخوم با هنكه صحبت كند.

اما اين پايان ماجرا نبود، چون با وجود همان نماينده و دعوت حميد استيلي قرار شد هنكه با هماهنگي‌هاي باشگاه پرسپوليس وارد تهران شود. اما بنا به دلايل نامعلوم اين هماهنگي‌ها انجام نشد تا مربي 220 هزار يورويي سرخ‌ها به همين راحتي قيد اين تيم را بزند و با آبي‌ها وارد مذاكره شود.در مورد روابط هنكه و استقلال همين را بدانيد كه فتح‌ا…زاده پس از مذاكره با واسطه هنكه توانست با پرداخت مبلغ 240 هزار يورو با مربي سابق بايرن‌مونيخ به توافق برسد.

 

 

نكته قابل توجه ديگر در مورد هنكه اين است كه او به احتمال فراوان طبق هماهنگي‌هاي انجام شده با فتح‌ا…زاده صبح روز پنجشنبه وارد تهران خواهد شد. هنكه از نحوه برخورد و مذاكرات باشگاه پرسپوليس دل خوشي ندارد.

 

اما در اين سوي ميدان نيز سرخ‌ها بي‌كار ننشسته‌اند. استيلي كه همچنان به دنبال يك دستيار كاربلد و خارجي مي‌گردد، پس از اتفاقي كه در مورد هنكه افتاد، با چند گزينه ديگر وارد مذاكره شد. استيلي با توجه به حضور دوستانش در اروپا توانست باب مذاكره را با زوم‌ديك آلماني باز كند.

زوم‌ديك كه در عرصه سرمربيگري كارنامه خيلي بهتري نسبت به هنكه دارد، خيلي‌زود با سرمربي سرخ‌ها به توافق رسيد و قرار شد با رقمي در حدود دستمزد هنكه وارد تهران شود.

هر چند كه منتقدان اعلام مي‌كنند مايلي‌كهن مخالف حضور مربي خارجي در پرسپوليس است، ولي استيلي با توجه به صحبت‌هايش با حبيب كاشاني و برنامه‌اي كه ارائه داده بود، به دنبال اين است تا زوم‌ديك را حداكثر تا روز چهارشنبه يا پنجشنبه وارد تهران كند.

استيلي مي‌كوشد تا با توجه به بعضي از مسايل، اتفاقات مربوط به هنكه براي زوم‌ديك نيفتد. احتمالا اين‌بار نيز پرسپوليسي‌ها مي‌كوشند تا بار ديگر شكارشان نصيب كس ديگري نشود و از رقيب ديرينه‌شان عقب نمانند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)