صورت‌های مالی ارائه شده دو تیم بزرگ پایتخت در شش ماهه اول سال مالی دو باشگاه سرخابی را زیان‌ده نشان می‌دهند.

شمارش معکوس برای فروش بلوک مدیریتی پرسپولیس و استقلال دوباشگاه بزرگ پایتخت در اسفند ماه سال جاری اغاز شده است. اتفاقی که می‌تواند انقلاب تاریخی را در این دو باشگاه رقم بزند و انتخاب اکثریت اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل را در اختیار سهامدار ۵۱ درصدی و خریدار پکیج بلوک مدیریتی قرار دهد.

ورود دو باشگاه به بازار پایه فرا بورس و الزام قانونی مبنی بر افشای اطلاعات دو باشگاه و گزارشات ادواری و نظر حسابرس مستقل در سامانه کدال اطلاعات دقیق و شفافی از دو باشگاه به مخاطبان و هواداران آنها ارائه خواهد کرد. با این تفاسیر دو باشگاه گزارش حسابرسی نشده خود را در شش ماهه اول سال مالی در سایت کدال ارائه کردند.

در اطلاعات ارائه شده باشگاه پرسپولیس که شش ماهه اول سال مالی آن از اول خرداد تا آخر آذر ۱۴۰۱ می‌باشد، زیان ۱،۴۰۶میلیون ریالی مشاهده می‌گردد. به عبارتی باشگاه پرسپولیس در فعالیت شش ماهه خود ۱۴۰میلیارد تومان ضرر کرده است. باشگاه استقلال هم که شش ماهه اول سال مالی آن از از اول تیر تا آخر دی ۱۴۰۱ می‌باشد، زیان ۳،۳۹۲ میلیون ریالی را افشا کرده (این باشگاه در این بازه زمانی ۳۳۹ میلیارد تومان ضرر کرده است).

۱۹۹ میلیارد تومان زیان بیشتر ارائه شده استقلال نسبت به پرسپولیس در سود و زیان ارائه شده قبل از نظر حسابرس در خصوص دو باشگاه می‌باشد.

حالا همه چشم‌ها به اشخاص حقوقی و یا حقیقی خواهد بود که اهلیت آنها توسط مقامات ذیصلاح برای خرید دو باشگاه تائید شود و سکان هدایت این دوباشگاه را به عهده می‌گیرند.


پرسپولیس با زیان ۱۴۰۶میلیون ریالی شش ماهه

استقلال با زیان ۳۳۹۲ میلیون ریالی شش ماهه

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)