مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در اعتراض به رای کمیته استیناف بار دیگر از فدراسیون درخواست اعاده دادرسی می‌کنیم.

حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با  تسنیم در واکنش به تایید کسر یک امتیاز از تراکتورسازی در کمیته استیناف اظهار داشت: باز هم به این موضوع اعتراض کرده و از فدراسیون فوتبال درخواست اعاده دادرسی خواهیم کرد. در همین رابطه نشستی با کمیته حقوقی داشتیم تا درخواست اعاده دادرسی خود را برای ارسال به فدراسیون تنظیم کنیم.

وی افزود: معتقدم رایی که فدراسیون برای استقلال خوزستان در نظر گرفت و این تیم را یک جلسه از حضور تماشاگر محروم کرده رایی درست است و نباید در نیم‌فصل اول از 3،4 تیم کسر امتیاز شود اما با فرا رسیدن زمان نیم فصل دوم در این شیوه تغییری ایجاد شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز خاطر نشان کرد: به هر صورت با وجود اعلام نظر کمیته استیناف ما باز هم می‌توانیم از فدراسیون درخواست اعاده دادرسی کنیم و اگر باز هم این رای پابرجا ماند از سایر مراجع قانونی آن را پیگیری خواهیم کرد.

زینی‌زاده درباره احتمال شکایت باشگاه تراکتورسازی به AFC و فیفا تاکید کرد: اگر به نتیجه نرسیم و قانون هم اجازه دهد این کار را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به مخالفت مجید جلالی با جدایی مهدی کریمیان یادآور شد: به غیر از محسن حسینی که با تصمیم خود و باشگاه برای کمک به تیم گسترش فولاد به آن مجموعه ملحق شد هیچ بازیکن دیگری از تراکتورسازی جدا نشده و تلاش ما این است که بازیکنان خود را به طور کامل حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت جواد کاظمیان خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم قصدمان درباره همه بازیکنان حفظ آنها است و تاکنون بحثی درباره جدایی هیچ بازیکنی مطرح نشده است. در این مدت آقای جلالی تنها فهرستی برای جذب 4،5 بازیکن و تقویت برخی پست‌ها داشته که به دنبال جذب آن بازیکنان هستیم.

زینی‌زاده در مورد برنامه‌های تراکتورسازی در تعطیلات نیم‌فصل نیز گفت: با توجه به حضور 5 بازیکن تیم تراکتورسازی در تیم‌های ملی از بزرگسالان گرفته تا امید و جوانان و همچنین نفرات مصدومی که داریم شرایط برای برگزاری اردوی خارج از استان شاید وجود نداشته باشد اما سعی می‌کنیم تا بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای تراکتورسازی با تیم‌های تبریزی یا تیم‌های دیگر در نظر بگیریم.

وی از احتمال جذب بازیکنان خارجی در تراکتورسازی خبر داد و گفت: در این زمینه شب گذشته درباره بعضی بازیکنان با جلالی صحبت کردم و بعد از بررسی شرایط آنها درباره جذب بازیکن خارجی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)