پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: با تغییر برنامه مسابقات لیگ موافق نیستم اما اگر پرسپولیس درخواست بدهد آن را بررسی می‌کنیم.

حمید زینی‌زاده  درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر زمان بازی این تیم و تراکتورسازی در هفته شانزدهم لیگ برتر به منظور انجام بازی پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان گفت: نباید تغییرات در برنامه‌ریزی سازمان لیگ باب شود. شاید ما هم چند وقت دیگر بخواهیم در یک دوره تورنمنت 4 جانبه شرکت کنیم یا تیم‌های دیگر برنامه‌های دیگری داشته باشند. با این شرایط وضعیت برنامه‌ریزی مسابقات به هم می‌ریزد.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها باید برنامه‌های خود را با سازمان لیگ تطبیق دهند و به غیر از زمان‌هایی که اردوی تیم ملی وجود دارد نباید در زمان‌های دیگر تغییری در برنامه‌ها ایجاد شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ درخواستی در این باره از سوی سازمان لیگ یا باشگاه پرسپولیس مطرح نشده و اگر در این باره درخواستی به باشگاه تراکتورسازی ارائه شود آن را بررسی کرده و نظر خواهیم داد.

زینی‌زاده بحث‌های پیش آمده درباره احتمال بروز مشکل در بازی تراکتورسازی و استقلال را مواردی حاشیه‌ای دانست گفت: مطمئن باشید در تبریز هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. امیر قلعه‌نویی پیش از این در باشگاه تراکتورسازی فعالیت می‌کرده و ما هم استقبال گرمی از او خواهیم داشت. هواداران تراکتورسازی هم تیم خود را تشویق می‌کنند و به دنبال آن هستیم که 3 امتیاز کامل بازی را بگیریم. هیچ حاشیه‌ای در این بازی رخ نخواهد داد.

وی اظهار داشت: برای تراکتورسازی دیدار با استقلال فرقی با تیم‌های دیگر ندارد و اینکه با استقلال بازی می‌کنیم و یا استقلال خوزستان تفاوتی در هدف ما که گرفتن 3 امتیاز است ایجاد نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره شانس این تیم برای قهرمانی در نیم‌فصل گفت: با نتایجی که روز گذشته کسب شد و اگر پرسپولیس برنده بازی با استقلال خوزستان نباشد آن وقت می‌توانیم با شکست دادن استقلال قهرمان نیم فصل شویم و در غیر این صورت هم تیم دوم جدول خواهیم شد. البته مهم این است که جام قهرمانی را در پایان فصل می‌دهند.

زینی‌زاده درباره دعوتش به کمیته انضباطی به دلیل شکایت تورج حق‌وردی گفت: تاکنون ابلاغی در مورد دعوت شدن به کمیته انضباطی دریافت نکردم اما اگر چنین ابلاغی به دستمان برسد در کمیته انضباطی حاضر می‌شوم. حرف‌های من در مورد برخی مسائل مربوط به حق‌وردی نبود بلکه من تنها در مورد داوری بازی تراکتوسازی و فولاد به او کنایه زدم.

وی تاکید کرد: اشتباه داوری که در بازی تراکتورسازی و فولاد رخ داد سهوی نبوده و به همین دلیل پیگیر حق تراکتورسازی خواهم بود. علاوه بر بازی با فولاد در دو دیدار دیگر هم معتقدم حق تراکتورسازی تضییع شده است از جمله در بازی هفته اول مقابل پرسپولیس که باید به آن رسیدگی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: با توجه به مسائلی که در بحث داوری مطرح شده معتقدم همانطور که از تراکتورسازی یک امتیاز کسر کرده‌اند باید درجایی که حق ما ضایع شده مانند بازی با پرسپولیس 3 امتیاز آن بازی به تراکتورسازی برگشت داده می‌شد. 6 امتیاز بازی پرسپولیس و فولاد به دلیل اشتباهات داوری از ما گرفته شده است.

زینی‌زاده درباره اینکه معتقد است اشتباه داور در  اعلام پنالتی به سود فولاد عمدی بوده گفت: قرائن و شواهد درون زمین این موضوع را نشان می‌دهد. به نظر همه کارشناسان آن صحنه پنالتی نبود و بهتر بود کمیته داوران در بحث حق‌وردی نیز مانند قهرمانی عمل می‌کرد. شواهد نشان می‌دهد که آن صحنه پنالتی نبوده اما خواستند و پنالتی گرفتند.

وی ادامه داد: مدارک و مستندات خود را در کمیته انضباطی ارائه خواهم داد بویژه آنکه سمت نگاه داور را در فیلم‌های موجود نشان می‌دهیم. همچنین رفتار بازیکن خارجی فولاد و تبعات آن هم مورد اعتراض ماست.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره بحث درخواست برخی باشگاه‌ها برای جذب فلاویو لوپز تصریح کرد: لوپز تا نیم فصل با ما قرارداد دارد و هر باشگاهی که بخواهد او را جذب کند باید با تراکتورسازی مذاکره کند. اینکه این بازیکن تاکنون به تیم دیگری نرفته علتش همین است که رضایت‌نامه‌اش در اختیار باشگاه تراکتورسازی است.

زینی‌زاده در مورد عقیل اعتمادی که به تیم هلندی رفته گفت: اعتمادی با باشگاه تسویه حساب کرده، البته هنوز به او بدهی داریم اما قرارداداش با تراکتورسازی خاتمه یافته است.

وی درباره اظهارات کرار جاسم مبنی بر توافقش با تراکتورسازی تاکید کرد: نه باشگاه با او صحبتی کرده و نه کادر فنی در این باره نظری داده است و این بحث شایعه است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره جذب بازیکن جدید در نیم فصل گفت: در این باره با جلالی صحبت کردیم و قرار است بعد از بازی با استقلال فهرست بازیکنان مورد نیاز او برای جذب شدن اعلام شود.

زینی‌زاده در مورد عبور تراکتورسازی از حاشیه‌ها و رسیدن به جایگاهی مناسب در جدول خاطرنشان کرد: قطعا موفقیت تیم زمان‌بر بود. اکنون همه هواداران، کادر فنی و بازیکنان ما به هماهنگی رسیدند و این روند را ادامه خواهیم داد تا در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)