مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات تراکتور در نیم فصل با تصمیم جلالی انجام می شود.

حمید زینی زاده در گفت و گو با اوج، درخصوص اتفاقات داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور که ظاهرا به پرونده رشوه هم ارتباط دارد، اظهارداشت: ما همان شب بعد از بازی با پرسپولیس اعتراضی که داشتیم را اعلام کردیم و به فدراسیون نامه نوشتیم که در حق ما اجحاف شده است. الان هم اگر شایعات مربوط به اتفاقات داوری آن بازی صحت داشته باشد باید خود فدراسیون و مراجع ذیصلاح آن را پیگیری کنند. ما هم از طریق مجاری قانونی پیگیر آن پرونده هستیم.

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون و مراجع ذیربط باید به مشکلات داوری رسیدگی کنند. باید اقدامات کنترلی انجام شود تا دیگر شاهد رخ دادن چنین اتفاقاتی نباشیم.

زینی زاده در این باره که آیا نتایج در فوتبال ایران خارج از زمین رقم می خورد؟ گفت: این حرف را قبول ندارم. تمام نتایج در فوتبال ایران در داخل زمین و با تلاش بازیکنان و کادر فنی رقم می خورد. اگر هم تخلفی از سوی داوران وجود دارد باید بررسی و برخورد شود.

وی با اشاره به بازی حساس تراکتور در هفته آینده مقابل فولاد گفت: این بازی برای ما 6 امتیازی است. همه بازیکنان توجیه هستند که این دیدار چه حساسیتی دارد. هواداران هم می دانند چقدر برد در این بازی برای ما مهم است و حتما استقبال خوبی از این بازی خواهند کرد.

زینی زاده درباره وضعیت کاظمیان خاطرنشان کرد: قرار نبود تصمیمی درباره کاظمیان گرفته شود. کاظمیان بعد از اینکه دو جلسه اجازه نداشت در تمرینات شرکت کند از دیروز در حال تمرین است.

وی درخصوص شایعه انتقال فرشید طالبی به استقلال گفت: هنوز درخواستی به دست ما نرسیده است. کلیه تصمیمات درباره نقل و انتقالات در نیم فصل بر عهده جلالی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)