میرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: از هواداران انتظار دارم تا دقیقه 90 دست از حمایت تیم محبوبشان نکشند و دنبال حواشی نروند.

حمید زینی زاده در گفت و گو با  اوج، درباره وضعیت کریم انصاری فرد اظهار داشت: این بازیکن مشکل رضایتنامه دارد و  امروز مقابل پرسپولیس به میدان نمی رود اما علی کریمی صد درصد در ترکیب تیم حضور خواهد داشت. انصاری فرد کمی دیر به تیم ما ملحق شد و به وجود آمدن این مشکلات طبیعی است.

وی ادامه داد: امروز بازی حساسی داریم و نمی خواهم به خاطر انصاری فرد بازی به تنش کشیده شود. به خاطر اینکه از نظر امنیتی مشکلی به وجود نیاید، از انصاری فرد استفاده نمی کنیم و قبلا با خود او هم هماهنگ کرده ایم البته یکی دیگر از دلایل عدم حضور انصاری فرد آن است که او در اردوهای تیم و تمرینات بدنسازی هم حضور نداشت. اگر امروز به میدان برود احتمال مصدومیت برایش زیاد است.

مدیرعامل تراکتورسازی همچنین گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است اما از ما قوی تر نیست و ما از آنها بهتریم. هفته به هفته خودتان شاهد خواهید بود که تیم به مراتب بهتر خواهد شد چون خریدهای خوبی داشتیم.

زینی زاده درباره هواداران این تیم در بازی امروز گفت: من از هواداران می خواهم در این ماه مبارک که ماه اخلاق و عدالت است، تمامی شئونات را در ورزشگاه رعایت کرده و به تیم حریف احترام بگذارند چون می خواهیم با خاطره ای خوش تهران را ترک نماییم. از هواداران همچنین انتظار دارم تا دقیقه 90 دست از حمایت تیم محبوبشان نکشند و دنبال حواشی نروند چون ممکن است حاشیه ها مانع نتیجه گیری شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)