مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: پرسپولیسی‌ها اگر به ورزشگاه بیایند از صندلی‌های خودمان به آنها می‌دهیم.

حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود مهدی کریمیان چند روزی در تمرینات این تیم شرکت نکرده گفت: این صحبت‌ها کذب محض است و او در تمرینات حضور مستمری دارد و مشکلی هم بین این بازیکن و باشگاه نیست.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز درباره اینکه شنیده می‌شود او به دلیل جریمه 400 میلیون تومانی‌‌ای از باشگاه تراکتورسازی ناراحت است، ادامه داد: بله، او به جریمه 400 میلیون تومانی اعتراض کرد و در همین راستا کمیته استیناف باشگاه تشکیل جلسه داد که رأی به تقلیل این مبلغ به یک سوم داده شده است. قرار است امروز این رأی اعلام شود.

وی در مورد دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر هم افزود: بازی حساسی است اما این بازی هم همانند سایر بازی‌ها فقط 3 امتیاز دارد اما چون اولین بازی نیم‌فصل است امیدوارم بازی را ببریم تا نیم‌فصل دوم لیگ برتر را با برد شروع کنیم بعد از آن هم سه بازی پشت سر هم در تبریز داریم که برد در مقابل پرسپولیس می‌تواند روحیه زیادی به ما بدهد.

زینی‌زاده در خصوص حضور تماشاگران پرسپولیس و اینکه چند درصد از ظرفیت ورزشگاه را به آنها می‌دهند، ادامه داد: اگر بیایند که همه ورزشگاه را به آنها می‌دهیم چرا که آنها میهمان ما هستند و حتی اگر شده از صندلی‌های خودمان به آنها می‌دهیم. اما قانون در این خصوص فقط 10 درصد را مجاز اعلام کرده است.

وی درباره مصدومیت علی کریمی و حضور یا عدم حضورش در بازی مقابل پرسپولیس، افزود: او حتما به این بازی می‌رسد. پزشک تیم قول داده که او در بازی با پرسپولیس برای ما بازی می‌کند.

زینی‌زاده در خصوص اینکه اگر کریمی بخواهد باشگاه تراکتورسازی اجازه حضور نمادین این بازیکن را در بازی پرسپولیس و میلان می‌دهد، اظهار کرد: امکان این موضوع وجود ندارد چرا که حتی اگر نخواهد در این بازی به میدان برود و فقط قصد حضور در ورزشگاه را داشته باشد باز هم شدنی نیست چرا که او باید در جلسات هماهنگی فنی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی حاضر باشد. ضمن اینکه خود کریمی هم علاقه‌ای به رفتن ندارد.

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در مورد جذب بازیکنان جدید برای این تیم هم ادامه داد: احتمالاً امروز با یک بازیکن به توافق می‌رسیم. برای گرفتن بازیکن خارجی هم تا 14 آذر فرصت داریم. البته یک بازیکن خارجی که سابقه بازی در لیگ ایران و لیگ‌های اروپایی را دارد مد نظر داریم که به احتمال فراوان او را به تراکتورسازی می‌آوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)