سرمربی تیم ملی آرژانتین مطمئن است که بازیکن توانایش به زودی به روزهای اوج بازخواهد گشت.

 

بعد از انجام مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2014 وهمگروه شدن تیم ملی آرژانتین با تیم های ایران، نیجریه و بوسنی، الخاندرو سابه یا سرمربی آلبی سلسته در مورد شرایط کنونی بازیکن بزرگش صحت کرد.

او در گفتگو با تلویزیون برزیلی اسپورتی وی با اشاره به شرایط مصدومیت مسی گفت:« کاملا طبیعی است که نگران باشم؛ چون سرمربی تیم ملی هستم و وقتی بازیکن مصدومت بهترین بازیکن دنیاست، این نگرانی بیشتر هم می شود.»

سابه یا ادامه داد:« مسی دوره بازیابی خوبی را پشت سرمی گذارد و زمان زیادی هم تا برگزاری جام جهانی باقی است. من خوشبینم که او به زودی به روزهای اوجش بازگشته و در اوج برای بارسلونا و تیم ملی آرژانتین بازی کند.»

سرمربی آلبی سلسته با اشاره به شرایط تیمش در جام جهانی 2014 گفت:« آرژآنتین از حمایت هوادارانش برخوردار خواهد بود. آب و هوای برزیل کمی شرایط این جام جهانی را متفاوت با سایر جامهای جهانی خواهد نمود. چون در برزیل همه با فوتبال زندگی می کنند و با فوتبال نفس می کشند. مردم فوتبالدوست برزیل مردمی فوق العاده هستند و این کشور جمعیت زیادی هم دارد. رویارویی با تیم ملی برزیل در خانه اش کار خیلی سختی خواهدبود.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)