پرسپولیس نیوز : ستاد ویژه کاپیتان فقید پرسپولیس از اقدامات حسین هدایتی برای ساخت مقبره هادی نوروزی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ ساخت و احداث مقبره هادی نوروزی که طرح خاصی دارد چند روز پس از مراسم چهلمین روز درگذشت هادی توروزی آغاز شد.

هزینه احداث این مقبره چهل میلیون تومان برآورد شده و قرار است در کنار مقبره موزه کاپیتان فقید پرسپولیس هم ایجاد شود.در این موزه عکس ها ،البسه ورزشی و ویدیوهای هادی نوروزی و همچنین یادبودهایی که پس از درگذشت وی تهیه شده به نمایش گذاشته خواهد شد.

حسین هدایتی پس از جلسه ای که روز گذشته با مهدی سجودی فرزند شهید سردار سجودی داشت مبلغی بابت ساخت و احداث این مقبره را در اختیار ستاد کاپیتان فقید پرسپولیس قرار داد تا برای ساخت مقبره هزینه شود. هدایتی بیش از این نیز اقداماتی انجام داده بود که با تشکر و تقدیر خانواده نوروزی همراه شده بود. ستاد کاپینان فقبد سرخ ها نیز امروز مراتب تشکر ویژه خود از حسین هدایتی را اعلام داشت.

هدایتی در روز رحلت نبی اکرم با حضور بر سر مزار هادی نوروزی با خانواده نوروزی دیدار کرده و آمادگی خود برای تحقق آرزوی هادی برای احداث اکادمی مجهز در کپورچال را اعلام کرده بود. نوروزی زمینی که در طرح اراضی به زمین  غیر کشاورزی تبدیل شده بود را پس از پیگیری های مکرر با هزینه شخصی و کمک برخی از اهالی کپورچال به زمین خاکی فوتبال تبدیل کرده و در تلاش بود تا این زمین فوتبال را به یک آکادمی فوتبال پایه و استعداد یابی تبدیل کند تا دین خود به هم محلی ها و روستاهای مجاور را ادا کرده باشد. مزار هادی نوروزی در مجاورت این زمین فوتبال واقع شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)