مرجع خبري پرسپوليس(21:21)/شنبه 14 دي:

اولتيماتوم سازمان تربيت بدني به مسئولان پرسپوليس:از آخرين فرصتي كه داده شده استفاده كنيد
معاون سازمان و رئيس مركز توسعه ورزش قهرماني در نامه اي به رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس خواستار رسيدگي سريع به روند نزولي اين تيم شد.

متن نامه كيومرث هاشمي به حسين هدايتي، رئيس هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس بدين قرار است:
متاسفانه روند رو به نزول تيم فوتبال آن باشگاه در مسابقات ليگ برتر تاثير نامطلوبي بر روي احساسات ميليون ها هوادار دلسوخته و دائمي آن در سطح كشور و اقصي نقاط جهان داشته كه در همين جا بايد از سعه صدر و بردباري اين هواداران در قبال نتايج حاصله تشكر و قدرداني شود .
از طرف ديگر در روزهاي پاياني سال اين تيم بايد در مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا از اعتبار و كيان كشور و خود دفاع كند كه روند مذكور نويد مثبتي از اين حضور بدست نمي دهد. انتظار مي رفت هيئت مديره اين باشگاه مردمي و پرطرفدار با اتخاذ تصميمات منطقي و حساب شده مشكلات حاشيه اي را به حداقل رسانده و پاسخگوي خواست علاقمندان باشگاه باشد كه اين امر مهم تاكنون محقق نشده است.
اين در حاليست كه كمك هاي سازمان حسب تعهد انجام شده به همراه فرصت هاي مالي ديگر به موقع در اختيار آن باشگاه قرار گرفته است.
شايسته است به قيد فوريت و با تشكيل جلسات هيات مديره و كميته فني باشگاه و بررسي وسيع و همه جانبه وضعيت موجود به همراه تحليل هاي لازم و ارايه پيشنهادات و راهكارهاي علمي و موثر حداكثر تا قبل از مسابقه بعدي تيم اقدام عاجل صورت گرفته و نتيجه گزارش شود . بديهي است اين آخرين فرصت براي مجموعه مديريتي آن باشگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)