مرجع خبری پرسپولیس : به دنبال بحران مالي در باشگاه پرسپوليس، چك 150ميليون توماني “هوار ملا محمد” مهاجم عراقي اين تيم هم برگشت خورد.

به دنبال مشكلات مالي باشگاه پرسپوليس، چك 150 ميليون توماني هوار ملا محمد صبح امروز (يكشنبه) برگشت خورد.

مسوولان باشگاه پرسپوليس پيش از اين چكي را به تاريخ 13 مردادماه به نام بازيكن عراقي صادر كرده بودند كه آن را با چكي به همان مبلغ در تاريخ يكم شهريورماه (امروز) تعويض كردند اما به دليل نبود پول كافي در حساب، اين چك برگشت خورد.

اين چك بابت 40 درصد از مبلغ قرارداد ملامحمد به او داده شده بود و اين اتفاق در حالي رخ داده است كه مسوولان باشگاه پرسپوليس قرارداد “هوار ملامحمد” را يكشنبه در هيات فوتبال به ثبت رساندند!

همچنين به رغم آن كه اين بازيكن عراقي تاكنون به دليل دريافت نكردن مبلغ پيش قراردادش در تمرينات پرسپوليس حاضر نشده بود اما باشگاه پرسپوليس اعلام كرد كه ملامحمد به دليل حضور در اداره امور اتباع خارجه و انجام کارهاي اقامت در ايران در تمرينات امروز شركت نكرده است!

ديگر بازيكنان پرسپوليس نيز پس از تمرين امروز تيم‌شان به رهبري كريم باقري براي اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان در محل باشگاه حاضر شدند و مسوولان اين تيم را به تمرين نكردن تهديد كردند. بازيكنان كه موفق به ديدار و گفت‌وگو با انصاري‌فرد نشده بودند، چك برگشت خورده ملامحمد را نيز مشاهده كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)