مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزشي گفت: متاسفانه سازمان خصوصی سازی برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیگیری نمی کند.

 

مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزشي با بيان اين كه ما محدوديت منابع مالي داريم، خاطر نشان كرد: همه گروه‌ها دوست دارند كه مزاياي بيشتري دريافت كنند، ولي ما محدوديت منابع مالي داريم ، از طرفي جايگاه هر ورزشكاري در آيين‌نامه تعريف شده و طبق آن حقوق مي‌گيريم. طبق آيين‌نامه بالاترين امتياز را مدال آوران المپيك، بازي‌هاي آسيايي و پارالمپيك (اين مسابقات در يك سطح قرار دارند).

 

نماينده تام‌الاختيار باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس در زمينه خصوصي سازي درباره چگونگي واگذاري اين باشگاه‌ها گفت:

سازمان خصوصي سازي هيچ گونه پيگيري نمي‌كند، تاكنون هيچ اتفاقي رخ نداده است. ما همه تعهدات را انجام داديم و منتظر هستيم تا راهكار لازم و سياستگذاري‌هاي مورد نياز به ما اعلام شود. سازمان خصوصي سازي جزئيات كار را به ما نگفته و ما مي‌خواهيم بدانيم كه تاكنون چه كاري انجام نداديم و چه كاري بايد انجام دهيم.

 

عاصمي در پايان اهداي كارت الكترونيك به قهرمانان المپيك در نخستين گام به مناسبت ميلاد مولود كعبه را به عنوان سومين خبر خوش صندوق در سال 90 اعلام كرد و گفت: اين كارت الكترونيك چند منظوره است . اين كارت شناسايي ضريب امنيت بالاي برخوردار است و قهرمانان مي‌توانند از فروشگاه‌ها و مراكز طرف قرار داد با بهره گيري از اين كارت خريد كنند. اين كارت اعتباري نيز است و ورزشكاران مي‌توانند مدت پس از خريد هزينه اي را پرداخت كنند . اين كارت قابل استفاده در شبكه‌هاي بانكي هم است. تفاوت اين كارت با ساير كارت‌ها نيز اين است كه نرم‌افزار و سخت‌افزار آن تحت مديريت صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان است . ما در تلاش هستيم كه بلافاصله به ساير اعضا نيز اين كارت را تحويل دهيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)