سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که تغییرات در اعضای هیأت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دو هفته به تعویق افتاد اما قطعی است.

حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیحاتی را درباره برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

وی اعلام کرد که تغییرات مدیریتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دو هفته به تعویق افتاد. همچنین طبق اعلام قربانزاده ابقای هیات مدیره سرخابی‌ها که پس جلسه امروز مطرح شده بود هم تکذیب شد.

بر این اساس مقرر شده جلسات فشرده هیات انتخاب برگزار شود و پس از مصاحبه تخصصی از نامزدهای اعضای هیات مدیره، این هیات اعضای پیشنهادی نهایی خود را به مجمع معرفی کند.

رییس سازمان خصوصی‌سازی نوشت:‌ «با توجه به تشکیل هیات انتخاب پنج‌نفره مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی، یکی از دستور جلسات مجمع امروز دو باشگاه یعنی تغییر اعضای هیات مدیره، به مدت دو هفته به تعویق افتاد و صرفا دستور جلسه تصویب صورت‌های مالی در دستور کار قرار گرفت. در این فاصله دو هفته‌ای، جلسات فشرده هیات انتخاب برگزار می‌شود و پس از مصاحبه تخصصی با نامزدهای اعضای هیات مدیره، این هیات اعضای پیشنهادی نهایی خود را به مجمع معرفی می‌کند. لذا شایعه ابقای اعضای هیات مدیره فعلی در جلسه امروز مجامع دو باشگاه صحت ندارد و حتما در جلسه مجمع فوق‌العاده دو هفته آینده، هیات مدیره دو باشگاه با هدف ارتقای انضباط مالی و عملکرد حرفه‌ای دستخوش تغییرات خواهند شد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)