محرومیت شیری از اولین بازی؟
مرجع خبری پرسپولیس : دردسرهاي پرسپوليس كم بود، محروميت احتمالي مهدي شيري هم به آن اضافه شد. ماجرا به تسويه حساب شيري با شيرازي‌ها مربوط مي‌شود. جايي كه مسوولان هيات فوتبال فارس معتقدند اين بازيكن حق انتقال خود را پرداخت نكرده و انتقالش به پرسپوليس غيرقانوني است.
در اين باره مدير روابط عمومي هيات فوتبال فارس مي‌گويد: «بعد از تسويه حساب با برق شيراز، شيري بايد حقوق قانوني انتقال خود را به هيات فوتبال پرداخت مي‌كرد ولي او اين كار را نكرد و قراردادش با پرسپوليس هم وجاهت قانوني ندارد.» البته قرارداد شيري در هيات فوتبال تهران ثبت شده و به ظاهر مشكلي در ميان نيست ولي خب اين احتمال وجود دارد كه سازمان ليگ براي مهدي شيري كارت بازي صادر نكند.
در اين باره مهدي انوري دبير هيات فوتبال تهران توضيح مي‌دهد: «اين مسأله ربطي به ما ندارد. ما پيش از ثبت قرارداد مدارك بازيكنان را چك مي‌كنيم و اگر چيزي كم باشد تعهد مي‌گيريم كه تا ده روز قبل از شروع ليگ آنها را تكميل كند. البته قرارداد آن بازيكن ثبت مي‌شود ولي اگر در بررسي مدارك متوجه مشكلي شويم، كارت بازي آن بازيكن را صادر نخواهيم كرد.» حال آنكه در فاصله يك هفته مانده تا شروع ليگ مهدي شيري از اين موضوع اظهار بي‌اطلاعي مي‌كند و شايد به‌خاطر نگرفتن كارت بازي، از بازي كردن براي پرسپوليس محروم شود. البته اين مشكل قابل حل است فقط به اين شرط كه شيري حاضر شود 02 درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌اش را به عنوان جريمه سقوط به ليگ يك به برق شيراز بپردازد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)