در عصر ارتباطات در فوتبال حرفه ای ما رخ داد: خودداری سازمان لیگ از تحویل بلیط های باشگاه پرسپولیس به بهانه ایجاد بازار سیاه!!


مرجع خبری پرسپولیس :  سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب و تأمل برانگیز از تحویل هزار  عدد از بلیط های شهرآورد هفتاد پایتخت به باشگاه پرسپولیس خودداری کرد.

 

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس در حالی که کانون هوادارن باشگاه پرسپولیس طی برنامه ویژه ای تصمیم گرفته بود هزار عدد بلیط دربی هفتاد پایتخت را به صورت پیش خرید به هواداران رسمی خود ارائه کند ، سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال با ممانعت حراست سازمان تربیت بدنی از تحویل بلیط های باشگاه پرسپولیس خودداری کرد.

 

عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ عصر سه شنبه با اعلام این خبر به رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس گفت امکان ارائه بلیط به باشگاه پرسپولیس به دلیل ایجاد بازار سیاه وجود ندارد و تمامی بلیط ها توسط سازمان لیگ از شش صبح چهارشنبه در ورزشگاه آزادی فروخته خواهد شد.

 

 

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود تمامی بلیط ها به هواداران رسمی این تیم و با تحفیف عرضه خواهد شد. اساسا معامله ای که در آن مورد معامله با قیمت ارزان تر از مبلغ تعیین شده و با تخفیف ارئه می شود نمی تواند اسم بازار سیاه به خود بگیرد!

 

این اقدام سازمان لیگ در حالی رخ داده که هزاران نفر از هواداران پرسپولیس از اقصی نقاط کشور برای دریافت این بلیط ها طی روزهای گذشته مراجعه کرده و اکنون از اینجا مانده و از آنجا رانده شده اند.

 

 

 

 

 

باید گفت فوتبالی که در آن باشگاه میزبان یک مسابقه حتی اجازه فروش هزار عدد از صندلی های ورزشگاه را به اختیار خود نداشته و تماشاگران باید از نقاط دور و نزدیک ساعت ها قبل از بازی برای تهیه بلیط به پشت درهای ورزشگاه مراجعه کنند اگر می تواند اسم حرفه ای روی خود بگذارد، فقط می توان برای فوتبال حرفه ای تاسف خورد!

 

در عصر ارتباطات و سال یازدهم قرن بیست و یکم پیش فروش اینترنتی بلیط های مسابقه فوتبال که برای اولین بار در تاریخ به ابتکار کانون هواداران باشگاه پرسپولیس صورت گرفت نام بازار سیاه به خود می گیرد تا سازمان لیگ بتواند بدون دخالت باشگاه ذی نفع به فروش بلیط حساس ترین مسابقه فصل بپردازد.

 

نکته قابل توجه این جاست که شخص رئیس سازمان لیگ اعلام کرده برای این بازی فروش 75 هزار قطعه بلیط در نظر گرفته شده تا با توجه به پیش بینی حضور تماشاگران در صورتی که جمعیت بیش از این تعداد در ورزشگاه حاضر شد ، 25 هزار نفر ظرفیت باقی مانده به صورت رایگان به تماشای بازی بپردازند!

وقتی پای سود و زیان مجموعه در میان نباشد بذل و بخشش 25 هزار بلیط هم نباید چندان عجیب به نظر بیاید ، اما این که سازمان لیگ می تواند از فروش 25 هزار بلیط اضافه بر سازمان بگذرد و در عین حال هزار عدد بلیط باشگاه پرسپولیس را به بهانه ایجاد بازارسیاه(!!!!!) بلوکه کرده و تحویل نمی دهد ، دوگانگی در اعمال و صحبت ها موجبات افسوس و سرخوردگی را فراهم می آورد.

 

جالب این جاست که مسئولان لطف کرده اند و از 500 عدد ظرفیت جایگاه VIP ورزشگاه آزادی 55 عدد بلیط به تیم میزبان یعنی پرسپولیس و 25 عدد هم به تیم استقلال تحویل داده اند! آن 430 بلیط باقی مانده کجا می ورد ، خدا می داند!

 

این حرکت تاسف بار سازمان لیگ که باعث تخریب چهره باشگاه پرسپولیس و کانون هواداران آن شده با هیچ توجیه و عکس العملی قابل جبران نخواهد بود و از اهالی فوتبال خواهشمندیم این عمل کاملا غلط و دیکتاتورگونه را که تنها بخشی از کاستی های فوتبال اصطلاحاً حرفه ای ماست شدیدا محکوم کنند.

 

گفتنی است پرسپولیسی ها در تلاشند تا حد امکان بلیط هواداران خود را تهیه کرده و به دست آنان برسانند.

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)