خبرگزاری پرسپولیس : معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: با هر اظهار نظر خلاف واقع و کذبی که بر خلاف منافع تیم و باشگاه باشد، برخورد می‌کنیم.

محمود سالارکیا در مورد اظهارات فرشاد پیوس مبنی بر اینکه بگوویچ را دلال‌ها به پرسپولیس آورده‌اند،، گفت: با هر اظهار نظر خلاف واقع و کذبی که بر خلاف منافع تیم و باشگاه باشد برخورد می‌کنیم. این ادعاها کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد و یحیی گل محمدی شخصا با بگوویچ تماس گرفته و سرمربی تیم پس از موافقت اولیه این مربی کروات موضوع را با آقای رویانیان مطرح کرده و در پی موافقت باشگاه، سرپرست تیم با بگوویچ مذاکره کرده و توافقات حاصل شده است. بنابراین چنین ادعایی از پایه و اساس کذب است و نشر اکادیب و تشویش اذهان عمومی به حساب می‌آید.

وی افزود: ما از آنهایی که در گذشته عضو تیم پرسپولیس بودند. انتظار داریم در شرایطی که پرسپولیس با کادر فنی جدید روندی خوبی را در پیش گرفته از تیم حمایت کنند و اگر هم حمایت نمی‌کنند دست به نشر اکاذیب و تخریب نزده و زمینه ساز بهم زدن آرامش تیم نشوند.

سالارکیا تصریح کرد: این مسایلی که مطرح شده به هیچ عنوان صحت ندارد و اتهامی است که به مربی و باشگاه وارد شده، باشگاه این حق را برای خود قائل است تا این مسایل را رصد کرده و آن را از طریق مراجع قضایی با انضباطی پیگیری کند. در حال حاضر هیچ برنامه نداریم ولی در صورتی که لازم باشد ما آمادگی آن را داریم که این موضوع را پیگیری کنیم.

فرشاد پیوس سال ها برای پرسپولیس بازی کرد و با شماره 17 سرخ پوشان چند سال عنوان آقای گلی فوتبال ایران را به دست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)