پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با اشاره شعارهای روز گذشته هواداران استقلال علیه دایی،گفت: این شعارها از طرف کسانی تراوش می‌‌کند که از حرکت دایی و باشگاه پرسپولیس در رابطه با افشاگری ناپاکی در فوتبال ناراحت شده‌اند.

محمود سالارکیا در واکنش به شعار هواداران استقلال علیه علی‌ دایی در بازی با نفت گفت: مسلما این شعارها از طرف کسانی تراوش می‌کند که از حرکت دایی و باشگاه پرسپولیس در رابطه با افشاگری ناپاکی فوتبال ناراحت شده‌اند. آنها تماشاگران و لیدرها را تحریک می‌کنند تا شعار بدهند.

وی ادامه داد: چون شعارها به صورت کلی بوده، نمی‌توان مقصر اصلی را شناسایی کرد، اما امیدوارم دایی که جزو معدود افرادی بوده که در این مسئله صدایش در آمده، پای این ماجرا بایستد. اینگونه موارد دایی، رویانیان و باشگاه پرسپولیس را مصمم تر می‌کند تا در این قضیه جدی‌تر ورود پیدا کنند. امیدواریم آنهایی که در مسئله فوتبال ناپاک دست داشته‌اند، زودتر شناسایی شوند و برخوردی قاطع با آنها صورت بگیرد.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مسئله که در این اتفاق مسئولان استقلال زیر سوال نخواهند رفت، اظهار داشت: وقتی امیر قلعه نویی از هوادارانش خواسته علیه دایی شعار سر ندهند، یعنی اینکه مجموعه باشگاه استقلال از این اتفاق متاثر است. من از قلعه نویی ممنون هستم که روز گذشته مردم را به سکوت و آرامش دعوت کرد و امیدوارم با این مسئله برخورد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)